برنامه ریزی

آیرال خبر- سرپرست مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: شهرداری تبریز فرایند طراحی و اجرای موفق سیستم جامع آموزش کارکنان خود را در اختیار سایر کلانشهرهای کشور قرار دهد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، مجید عبدالهی در جلسه هم اندیشی و ارائه راهکارهای توسعه آموزش های الکترونیکی و انتقال تجربیات موفق، افزود: شهرداری تبریز با طراحی و اجرای سیستم جامع آموزشی توانسته ساز و کار تازه ای برای ارتقای بهره وری کارکنان تعریف کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سه کلانشهر تبریز، اصفهان و مشهد برای اولین بار سیستم‌های جامع آموزشی کارکنان را در شهرداری های طابعه خود اجرا می کنند و طبق بررسی‌ها تبریز تجربیات خوبی برای انتقال به سایر کلانشهرها دارد.

گفتنی است در جلسه اخیر هم اندیشی و ارائه راهکارهای توسعه آموزش های الکترونیکی و انتقال تجربیات موفق سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از شهرداری تبریز تجلیل شد.

در این جلسه  سرپرست، رییس مرکز آموزش، مسول آموزش های الکترونیکی، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مدیران مرکز آموزشی کارکنان شهرداری تبریز، اصفهان و مشهد حضور داشتند تا تجربیات آموزشی این کلانشهرها را در قالب یک سیستم کلی در اختیار شهرداری‌های سطح کشور قرار دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.