آیرال خبر- مالک باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد، شبهاتی در مورد اتفاقات بازی این تیم مقابل سپیدرود وجود دارد که در کمیته انضباطی این باشگاه بررسی می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر در خصوص تصمیم این باشگاه مبنی بر کنار گذاشتن محسن فروزان از این تیم، اظهار داشت: این تصمیم با درخواست هواداران اتخاذ شده و واقعا هم شبهاتی وجود دارد. این موضوع در کمیته انضباطی باشگاه برسی می‌شود و بعد از اینکه نتیجه حاصل شد خدمت عموم مردم اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به هرحال اتفاقاتی در این بازی افتاده که نه تنها برای من بلکه برای خیلی‌ها شبهاتی ایجاد شده است و باید بررسی شود. هواداران‌مان هم به این دلخوش هستند که همه چیز بررسی شود بخصوص اینکه باشگاه به بخش خصوصی واگذار شده و انتظارات هم بالا رفته است. آنها انتظار دارند که همه چیز به سرعت رسیدگی شود چون در فصول گذشته یک سری اتفاقاتی افتاده است که نمی‌خواهند دوباره در باشگاه بوجود بیاید.

مالک باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه علت این اخراج مسائل فنی است یا خیر، گفت: یک سری گزارشات اخذ شده که بررسی می‌شود و ان‌شاءالله بعد از حصول نتیجه، گزارش آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زنوزی در واکنش به مباحثی که در فضای مجازی در خصوص محسن فروزان مطرح شده است، متذکر شد: ما این مسائل را در فضای مجازی دیدیم و به صورت مستند چیزی در دست نداریم. یک سری بحث‌ها هم در برنامه نود مطرح شده بود که اگر این بحث‌ها واقعیت داشته باشد خواسته‌های ما هم از فدراسیون فوتبال تغییر خواهد کرد. اگر محکومیتی صادر شده و کسی که محکوم شده است دوباره به فوتبال برگردد، فکر نمی‌کنم کار درستی باشد و فدراسیون فوتبال باید پاسخگو باشد.

وی اذعان کرد: من به کسی اتهام نمی‌زنم چون مدرکی ندارم که بگویم مستند دارم و این اتفاق افتاده است ولی وقتی در برنامه‌ای پردازش می‌کنند که فلانی محکوم شده است این سوال پیش می‌آید که چطور دوباره به فرد محکوم اجازه داده‌اند فوتبال بازی کند؟ قبول کنیم که این اشتباه، اشتباه فدراسیون فوتبال است حالا سازمان لیگ یا ارکان دیگر من نمی‌دانم.

مالک باشگاه تراکتورسازی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه موضوع را به صورت کتبی پیگیری کرده است، گفت: امروز نامه‌ای در این خصوص تنظیم شد ولی خبر ندارم که به فدراسیون ارسال شده است یا نه.

زنوزی خاطرنشان کرد: من چندین بار در مصاحبه‌هایم به هواداران گفتم، اولاً اینکه ما تیم را خیلی دیر تحویل گرفتیم و شرایط جذب بازیکن خیلی سخت بود چراکه اکثر بازیکنان قرارداد داشتند، ثانیاً انتخاب ما در بازار نقل و انتقالات هم محدود بود. با این حال، ما تیم خوبی جمع کردیم و بازیکنان بزرگی آوردیم. ما در نیم‌فصل هم سعی کردیم تا تیم را تقویت کنیم منتها واقعیت این است که ما امسال انتظار قهرمانی نداریم و به کسب سهمیه قانع هستیم. من تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم و هواداران هم این را می‌دانند. تراکتورسازی هواداران خیلی باشعوری دارد که متوجه همه چیز هستند.

وی تأکید کرد: همانطور که گفتم درست است که ما امسال نگاه قهرمانی داریم، اما انتظار آن را نه و هواداران‌مان هم چنین دیدگاهی دارند؛ ولی وقتی تیم در چنین موقعیتی قرار دارد و این اتفاقات می‌افتد باور کنید که من دیشب نتوانستم بخوابم بخاطر اینکه زحمات زیادی کشیده شده و هزینه‌هایی انجام شده است. اگر چنین چیزی وجود داشته باشد مقصر اصلی فدراسیون فوتبال است. سؤال من از فدراسیون این است که چرا اجازه داده است چنین بازیکن یا بازیکنانی دوباره مجوز فعالیت بگیرند و تمام هزینه‌های یک باشگاه را بر باد بدهند؟

مالک باشگاه تراکتورسازی در خاتمه عنوان داشت: ما در فصل جاری با وجود اینکه بازی اول را هم از حضور تماشاگران‌مان محروم بودیم اما رکورددار حضور تماشاگران هستیم. هواداران‌مان در سرما و گرما و برف و باران آمده‌اند و تیم را تشویق کرده‌اند. من یادم نمی‌رود که در بازی با فولاد خوزستان تیم ما ۲ بر یک باخت ولی همین هواداران وقتی از مقابل من رد می‌شدند به من دلداری و تسکین می‌دادند که نباید ناراحت باشید و فوتبال برد و باخت دارد و تیم ما دوباره برمی‌گردد. به نظرم ما حق این هواداران را پایمال می‌کنیم. این هواداران انتظار دارند و ما اگر فوتبالی ببازیم مشکلی نیست ولی آنها می‌گویند که ما فوتبالی نباختیم. باید کارشناسان قضاوت و بررسی کنند تا ببینیم چه می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.