رانش کوه در شهرک باغمیشه تبریز

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شبکه‌های مدیریت بحران باید به طور مرتب در سطح شهر به صورت موردی فعال باشند تا در چنین مواقعی طرح و نسخه ما در دست باشد.

به گزارش آیرال خبر، سعید نیکوخصلت در حاشیه جلسه کارگروه بحران که با موضوع ریزش کوه در شهرک باغمیشه تبریز برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار داشت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که از این پس در صورت وقوع حادثه و اتفاقی طرحی که از قبل در دست داریم برای اجرا آغاز شود نه اینکه تازه جلسه بگذاریم.

نیکوخصلت افزود: طی این جلسه مقرر شد از این پس در هر منطقه از تبریز در نقاط بحرانی جلسات مدیریت بحران تشکیل یافته و راهکارهایی اتخاذ شود.

او با اشاره به جزئیات این جلسه تصریح کرد: موضوع مورد بحث در این جلسه چگونگی آواربرداری بود که چند راه پیشنهاد شده و در حال تصمیم نهایی هستند که آوار را چطور جا به جا کرده و از چه رویکردی استفاده کنند.

عضو شورای شهر تبریز یادآور شد: پیشنهاد دادیم برای این اقدام از متخصصان و معدن کاران مشورت گرفته شود چرا که آنها می توانند تشخیص بهتری داشته باشند.

نیکوخصلت افزود: همچنین برخی موارد در خصوص ایمن بودن شهر و اینکه باید بیشتر از این دقت داشته باشیم مطرح شد که این موارد را به شورای شهر منتقل می کنم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.