نخستین-نیروگاه-تولید-برق-از-زباله.jpg

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: شرایط اقتصادی از منظر قدرت خرید مردم تاثیری بر کاهش تولید پسماند ندارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علیرضا اصغری اظهارنظرهای روزهای اخیر در خصوص اینکه شرایط اقتصادی جدید قدرت خرید مردم را کاهش داده و زباله هم به تبع آن در کلانشهرها کمتر تولید می شود را رد کرده و در واکنش به این اظهارات گفت: اینکه تصور کنیم با کاهش قدرت خرید مردم و شرایط اقتصادی، تولید پسماند نیز کمتر می شود درست نیست و ما آن را رد می کنیم.

اصغری افزود: کاهش تولید زباله می تواند به نوع ذائقه و بسته بندی مرتبط باشد.

وی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز توجه ویژه ای به موضوع تفکیک زباله از مبدا دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز ابراز داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز فعالیت هایی در خصوص ساماندهی و بهینه سازی عملیات جمع آوری، حمل و نقل، بازیافت و دفع پسماندها انجام می دهد و برنامه هایی نیز در خصوص تفکیک زباله تدوین کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه مدرن سازی ناوگان مدیریت پسماند تبریز در دستور کار ما قرار گرفته است، افزود: در زمان حاضر نیز مدیریت پسماند تبریز با بکارگیری فناوری های روز جهان صورت می گیرد.

اصغری با بیان اینکه تبریز همواره عنوان تمیزترین کلانشهر کشور را کسب کرده است، گفت: برای تداوم این موضوع و ارتقای جایگاه تبریز تمام تلاش خود را به کار می گیریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.