8094e524-34bb-45b3-8d4f-eca9836c126d.jpg

شهردار تبریز گفت: در هفته گذشته به شورای نامگذاری معابر ابلاغ کردم در نامگذاری معابر نام شهدا در اولویت باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در دیدار با خانواده شهیدان میرزا محمدی با بیان اینکه برای کسانی که هر روز در یاد شهیدان هستند تمام سال هفته دفاع مقدس است گفت: هدف ما از دیدار با خانواده معظم شهدا این است که به خودمان یادآوری کنیم مدیون چه کسانی هستیم و چقدر بدهکار شهدا و خانواده های محترمشان هستیم.

او افزود: کسانی که فرزندانشان را تقدیم دین و کشور کردند باید همیشه مورد تکریم باشند، شهدا و خانواده های محترمشان نماد ایثار و مقاومت در کشور هستند.

شهردار تبریز گفت: در سایه مجاهدت شهدای بزرگوارمان در جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم، امروز در منطقه پر آشوب خاورمیانه کشور ما جزیره امن است.

ایرج شهین باهر با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: خودمان را موظف به زنده نگه داشتن یاد شهدا می دانیم و بر همین اساس است که طرح های مختلفی از جمله کوچه میزین افتخاری را در دستور کار قرارداده و اجرا می کنیم.

او در ادامه با اشاره به حذف شدن عنوان شهید از چند تابلو معابر گفت: حساسیت شهروندان در این موضوع باعث خوشحالی بود چون نشان داد مردم به یاد شهدا هستند و در برابر هرگونه بی احترامی به شهدا می ایستند.

شهردار تبریز گفت: در بررسی های صورت گرفته به عمدی بودن این اتفاق نرسیدیم، البته تحقیقات ما ادامه دارد، اگر عمدی در قضیه باشد با متخلفین به شدت برخورد می کنیم.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه شهدا برای همه ما عزیز هستند گفت: اجازه نمی دهیم کسی به ارزش ها و باورهای ما که در راس تمام آنها شهدا هستند توهین کند.

او افزود: در هفته های گذشته ابلاغ کردم در نامگذاری های جدید نام شهدا در اولویت باشد. این حداقل کاری است که می توانیم برای تکریم شهدا انجام دهیم. باعث افتخار است که معابر ما مزین به نام شهدا باشد.

شایان ذکر است در این دیدار، شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و تعدادی از مدیران شهرداری نیز حضور داشتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.