دیدار شهردار تبریز با سرکنسول جمهوری آذربایجان در تبریز

شهردار تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن روز شهرداری ها و دهیاری ها، از خدمات و تلاش های کارکنان مجموعه شهرداری تبریز قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر، ایرج شهین‌باهر در گفتگو با شهریار گفت: رشد و توسعه کمی و کیفی شهرها و روستاها و ارتقا کیفیت زندگی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی تا حدود زیادی مدیون و مرهون تلاش‌های خادمان آنان در شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست.
او ادامه داد: اینکه امروزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان اجرایی‌ترین دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم شریف در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، بر کسی پوشیده نیست.
شهردار تبریز اعلام کرد: به سبب ملموس بودن اقدامات شهرداری‌ها برای عموم مردم، همواره دریچه‌های انتقاد از عملکرد این دستگاه خدمت‌رسان باز بوده، اما مدیران و مسئولان می‌توانند از این اتفاق به عنوان یک فرصت استفاده کرده و با گسترش روابط دوسویه خود با شهروندان، زمینه‌های توسعه و افزایش رفاه عمومی را بیش از پیش فراهم کنند.
شهین‌باهر با بیان اینکه شهرداری‌ها طبق قانون ۳۰۰ماموریت در حوزه‌های مختلف دارند، افزود: انتظارات شهروندان فراتر از این ماموریت‌هاست و امیدواریم با تحقق مدیریت واحد شهری، بتوانیم گستره وسیع‌تری از خدمات را به شهروندان عزیز ارائه دهیم.
او با تبریک فرا رسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری به کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های سراسر کشور، از خدمات همکاران خود در مجموعه شهرداری تبریز قدردانی کرد.
شهردار تبریز گفت: امیدوارم با استعانت از پروردگار متعال، همت خادمان شهر، همیاری اعضای محترم شورای شهر و با سرلوحه قرار دادن توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بتوانیم خوب‌ترین اتفاقات را برای همشهریان خود رقم بزنیم و آسایش و رفاه عمومی را برای همگان به شکلی موزون فراهم کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.