تيم فوتبال شهردارى تبريز در ادامه روند موفقيت آميز هفته هاى اخير خود بعد از ظهر امروز با پيروزى برابر صباى قم، فراز بزرگ خود از منطقه خطر و صغود به رده هاى ميانى جدول را استارت زد.

به گزارش آيرال خبر شاگردان سيروس دين محمدى در بازى هفته بيست و هفتم ليگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان عصر امروز در تبريز صباى قم را با سه گل از پيش رو برداشتند تا با عبور از منطقه خطر، صعودى دو پله اى در جدول داشته باشند و با قرار گرفتن در رتبه سيزدهم، به آرامشى نسبى برسند.

توپچى هاى شهردارى که هفته قبل نيز در مسجد سليمان دست به کار بزرگى زده و صدرنشين ليگ را متوقف کرده بودند، با پيروزى امروز برابر صباى بحران زده اميدهاى خود براى بقاء را افزايش دادند.

شهردارى که پس از حضور سيروس دين محمدى به شکل مشهودى متحول شده به دنبال افزايش امتيازات خود در 5 بازى باقى مانده خواهد بود تا با حاشيه امنيت بيشترى ليگ امسال را به پايان ببرد.
شهرداری در این دیدار بازی را طوفانی آغاز کرد و با دو گل در دقایق 9 و 14 توانست نبض بازی را در دست بگیرد.
نیمه اول علیرغم حملات دامنه دار شهرداری با همان دو گل به پایان رسید.
به نظر می رسید که شاگردان دین محمدی در نیمه دوم کار را تمام شده می دانستند و هیچ عطشی برای گلزنی نداشتند و همین عاملی شده بود تا راه راه پوشان میدان، توپ و میدان را در اختیار بگیرند و بارها و بارها خطر ساز شوند.
در این دقایق محسن زاده سنگربان جوان شهرداری بارها منجی تیمش شد تا مهاجمان حریف را ناکام سازد.
شاگردان عظیم کلانتری مربی جوان قمی ها که با غیبت محمد مومنی عملا هدایت صبایی ها را برعهده داشت، با ارائه یک بازی شتاب زده و احساسی حملالت بی نتیجه ای را تدارک می دیدند و در یکی از ضدحمله ها این پیمان رنجبری بود که گل سوم میزبان را به ثمر رساند تا تماشاگران نفس راحتی بکشند و از پیروزی تیمشان مطمئن شوند

اما این پایان کار نبود و جهانگیر عسگری در دقایق پایانی بازی، بالاخره عقده گشایی کرد و تک گل تیمش را زد تا کمی از سنگینی شکست قمی ها بکاهد.
در این دیدار اضافه وزن بسیاری از بازیکنان صبا توی چشم میزد و خستگی و بی انگیزگی بازیکنان شهرداری نمود بیشتری داشت.
بی شک سیروس دین محمدی باید روی نکات بدنسازی و روحی و روانی تیمش کار کند تا در هفته های پایانی به بحران بر نخورد.
گفتنى است شهردارى تبريز با بردى که امروز به دست آورد 31 امتيازى شد و بالاتر از ماشين سازى ديگر نماينده فوتبال تبريز در رده 13 قرار گرفت.

شهردارى در هفته بيست و هشتم ليگ، دوشنبه هفته آينده 28 اسفندماه، در اراک ميهمان آلومينيوم اين شهر خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.