دیدار تیم‌های شهرداری تبریز (علم و ادب) و ملوان بندر انزلی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های شهرداری تبریز (علم و ادب) و ملوان بندر انزلی از ساعت 14 امروز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم (معوقه) لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید توانا ی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه نخست شهرداری تبریز عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشت اما نتوانست دروازه ملوان را باز کند. شاگردان محمد احمدزاده نیز علی‌رغم طرح‌ریزی حملات مختلف نتوانستند دروازه شهرداری را باز کنند تا نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم ملوان عملکرد بهتری نسبت به شهرداری داشت اما تیم میزبان توانست در دقیقه 54 گل نخست بازی را توسط محمد شاه‌محمدی به ثمر برساند. پس از این گل بازی متعادل‌تر دنبال شد.

در ادامه بازی بازیکنان ملوان تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند اما درخشش آرمان ایازلو، مانع فروپاشی دروازه تیمش بود تا بازی با برتری یک بر صفر تیم میزبان دنبال شود. در دقایق پایانی دیدار، بازی با حساسیت بیشتری دنبال شد اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا اینکه در ثانیه‌های پایانی وقت‌های تلف‌شده پرهام صیاد گل تساوی را برای ملوان به ثمر رساند. این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آیرال، دیدار تیم‌های شهرداری و ملوان در حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد.

* پس از گل نخست بازی کادر فنی و بازیکنان ملوان اعتراضات شدیدی نسبت به قضاوت داور بازی داشتند. آنها معتقد بودند که پیش از به ثمر رسیدن گل، بازی باید متوقف می‌شد.

* پس از اعتراضات تیم مهمان، کادر فنی و تماشاگران شهرداری نیز در برخی صحنه‌ها نسبت به قضاوت داور این دیدار اعتراض کردند. آنها نیز اعتقاد داشتند که قضاوت داور تحت تأثیر اعتراضات ملوانی‌ها قرار گرفته است.

* پس از پایان بازی سپهر ایزدی که در نیمه دوم برای شهرداری تبریز به میدان رفته بود، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

* کادر فنی و برخی از بازیکنان تیم میزبان پس از به ثمر رسیدن گل تساوی ملوان اعتراضاتی نسبت داور بازی داشتند. آنها پیش از به ثمر رسیدن گل نیز معتقد بودند که علی‌رغم اعلام 6 دقیقه وقت تلف شده در نیمه دوم، بازی 8 دقیقه ادامه پیدا کرده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.