ورنکش

شهردار تبریز گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، اسکان موقت ٣٠ خانوار آسیب دیده در روستای ورنکش را به عهده گرفته ایم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر که به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز به مناطق زلزله‌زده استان سفر کرده است، در جلسه شورای اداری بخش ترکمنچای گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته استقرار کانکس های اسکان موقت ٣٠ خانواده آسیب دیده روستای ورنکش بر عهده شهرداری تبریز است و در دوروز آینده این موضوع اجرایی می شود.

او در ادامه یادآور شد: زمین‌لرزه یکی از تهدیدات جدی و همیشگی منطقه آذربایجان به شمار می آید.

ایرج شهین‌باهر تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا راهکار مناسبی برای مواجهه با زلزله پیدا کنیم و آسیب های این بلای طبیعی را کاهش دهیم.

شهردار تبریز با انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات مقاوم سازی و بازآفرینی شهری گفت: از کمیسیون عمران مجلس انتظار داریم بر اساس ضریب خطرپذیری شهرها به توزیع اعتبارات موجود بپردازند.

زمین لرزه بامداد جمعه در آذربایجان شرقی به مرکزیت شهر «ترک» شهرستان میانه خسارات فراوانی در پی داشت و روستای «ورنکش» بیش ترین آسیب را در این حادثه دید به طوری که ۳۰واحد مسکونی آن به طور کامل تخریب شد.

روز گذشته اعضای شورای شهر تبریز در صد و چهل و پنجمین جلسه علنی این شورا، با مساعدت ۲۰۰میلیون تومانی شهرداری تبریز به زلزله‌زدگان موافقت کرده بودند که سفر امروز شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر تبریز به منظور بررسی آخرین وضعیت و احصا نیازهای زلزله‌زدگان صورت گرفته است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.