والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز با پیروزی بیرون از خانه برابر تیم دورنا ارومیه بار دیگر به یک قدمی منطقه صعود به پلی آف رسید.

به گزارش آیرال خبربه نقل از شهریار، هفته بیست و سوم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور با برگزار شش دیدار همزمان به پایان رسید و در یکی از این بازی ها تیم شهرداری تبریز موفق شد میزبان خود تیم دورنا ارومیه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

در این دیدار تیم تحت هدایت عادل بناکار با ارائه یک بازی برتر به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۱۸ برابر تیم نوجوان دورنا صاحب پیروزی شد. تیم شهرداری تبریز با این نتیجه، نهمین برد فصل خود را کسب کرد تا با ۲۷ امتیاز و قرارگیری در رده نهم، نزدیک ترین تعقیب کننده تیم شهرداری گنبد ۳۳ امتیازی و نزدیک ترین تیم به منطقه صعود به پلی آف باشد.

این در حالی است که سه هفته تا پایان فصل فرصت باقی است و شهرداری تبریز برای صعود به پلی آف باید در دو هفته آینده به پیروزی رسیده و منتظر لغزش تیم شهرداری گنبد در این دو هفته باشد تا در هفته پایانی و در دیدار رو در رو با گنبدی ها بتواند با شکست رقیب خود، به پلی آف صعود کند.

تیم شهرداری تبریز در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور، روز یکشنبه ۲۱ بهمن در خانه تیم رده ششمی سایپا به میدان می رود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.