والیبال

آیرال خبر- تیم والیبال شهرداری تبریز برای افزایش شانس صعود یک پله ای در جدول باید در خانه همنام ارومیه ای خود به پیروزی سه امتیازی برسد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیستم رقابت های والیبال سوپرلیگ باشگاه های کشور شاهد برگزاری دربی آذربایجانی ها است، دیداری که فردا بین تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز برگزار می شود و از چند روز قبل توجه اهالی والیبال دو شهر را به خود معطوف کرده است.

این دیدار فارغ از جایگاه دو تیم در جدول مسابقات، به واسطه تاریخچه رویارویی والیبال تبریز و ارومیه دارای حساسیت و اهمیت زیادی است و هر یک می خواهند که صاحب امتیازات کامل این مسابقه شوند. شهرداری تبریز و ارومیه اگرچه امسال بر خلاف سال های گذشته در قواره تیم های مدعی ظاهر نشده اند، اما با توجه به توان مالی و بضاعتی که دارند همچنان جزو تیم های سرپا و خوب مسابقات محسوب می شوند. در این میان اما شاگردان عادل بناکار در تیم شهرداری تبریز که از ۱۷ بازی با هفت پیروزی و ۲۰ امتیاز در رده دهم قرار دارند، با توجه به فاصله هشت امتیازی با همنام ارومیه ای خود، عملکرد بهتری در این فصل داشته و اکنون این امید را دارند که حتی به جمع هشت تیم و مرحله پلی آف برسند.

پیروزی سه امتیازی تبریزی ها در این مسابقه چنانچه با شکست تیم شهروند اراک در مصاف با خاتم اردکان همراه باشد، تیم بناکار را احتمالا یک پله بالاتر برده و به یک قدمی پلی آف می رساند. در سوی مقابل اما تیم شهرداری ارومیه از همین تعداد مسابقه با سه پیروزی و ۱۲ امتیاز، یک پله پائین تر ایستاده و عملا از هیچ شانسی برای حضور در پلی آف برخوردار نیست.

تیم شهرداری تبریز در حالی گام در میدان رقابت با تیم ارومیه می گذارد که بازی قبلی خود را با پیروزی خانگی سه بر یک برابر شهروند اراک سپری کرده اما تیم شهرداری ارومیه هفته قبل با همین نتیجه در خانه پیام مشهد باخته است. شهرداری تبریز بازی رفت را با نتیجه سه بر صفر پیروز شده و حالا رقیب ارومیه ای در تلاش است تا ضمن کاهش فاصله با تبریزی ها، شکست در بازی رفت را نیز جبران کند.

دیدار تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۶ فردا چهارشنبه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.