فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز با متوقف کردن تیم مدعی و بالانشین سرخپوشان پاکدشت توانست با صعود یک پله ای، به جمع تیم های میانه جدول اضافه شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر یکشنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری شد که در یکی از بازی های مهم، تیم رده سومی و مدعی سرخپوشان پاکدشت در تبریز برابر تیم جوان شهرداری این شهر با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد.

در این دیدار که در استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد، ابتدا تیم سرخپوشان در دقیقه ۲۰ با ضربه پنالتی شاهین مجیدی به گل اول دست یافت اما برتری تیم میهمان بیشتر از ۹ دقیقه طول نکشید و تیم شهرداری تبریز روی یک حرکت عالی تمرین شده با پاس امیرحسین طاحونی و ضربه دقیق پای چپ فرشاد بیابانی به گل تساوی دست یافت. این پنجمین گل فصل مهاجم ۱۹ ساله و تبریزی تیم شهرداری بود که او را بار دیگر تبدیل به بهترین گلزن تیمش کرد. دقیقه ۴۵، شاگردان حیدر جعفری این بار توسط طاحونی به گل رسیدند اما داور مسابقه این گل را به دلیل برخورد توپ به دست بازیکن شهرداری تبریز، مردود اعلام کرد.

در نیمه دوم بازی با برتری تیم شهرداری تبریز در جریان بود اما بر خلاف روند مسابقه، تیم سرخپوشان روی یک ضدحمله و با شوت دقیقه ۷۷ محمد رحمتی بازیکن سابق تیم های پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز، به گل دوم خود رسید. شهرداری تبریز که یکی، دو موقعیت مسلم گلزنی را پس از گل رحمتی از دست داد، بار دیگر اجازه نداد برتری تیم میهمان بیش از ۹ دقیقه طول بکشد و این بار ارسال احمد کامدار پس از دفع ناقص مدافعان حریف به جعفر برزگر رسید تا این هافبک خلاق تبریزی ها با شوتی سهمگین گوشه دروازه سرخپوشان را نشانه رفته و برای دومین بار کار را به تساوی بکشد.

شهرداری تبریز با این تساوی مجموع اندوخته های خود را به عدد ۲۳ رساند تا با یک پله صعود به رده دوازدهم برسد. تیم تحت هدایت فنی حیدر جعفری که فوتبال خوبی را به نمایش می گذارد، با دو بازی کمتر نسبت به تیم نود ارومیه بالاتر از این تیم قرار دارد. تیم سرخپوشان پاکدشت نیز با ۳۸ امتیاز تیم سوم جدول است و یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور، شنبه آینده باید در انزلی به دیدار تیم ۲۵ امتیازی ملوان برود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.