تیم فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز دوازدهمین بازی خانگی این فصل خود را برابر تیم سرخپوشان پاکدشت برگزار می کند و بازیکنان این تیم هم قسم شده اند تا این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور فردا یکشنبه با انجام هفت دیدار در شهرهای مختلف سپری می شود که در یکی از بازی های مهم، تیم شهرداری تبریز در خانه از تیم رده سومی سرخپوشان پاکدشت پذیرایی می کند.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه تیم پیروز می تواند جایگاه خود را بهتر کرده و تیم بازنده با خطر سقوط چند پله ای در جدول مواجه شود. هم اکنون تیم شهرداری تبریز با ۲۲ امتیاز از ۲۱ بازی در رده سیزدهم قرار دارد و این در حالی است که دو بازی از تیم رده دوازدهمی و ۲۳ امتیازی نود ارومیه کمتر دارد. تیم سرخپوشان پاکدشت نیز با ۳۷ امتیاز از ۲۱ بازی در رده سوم جدول است و این رتبه خود را به شدت در خطر از دست دادن می بیند.

شهرداری تبریز که هفته قبل توانست تیم کارون اروند خرمشهر را در خانه حریف متوقف کند، این هفته باید برابر یکی از مدعیان صعود صف آرایی کند. شاگردان حیدر جعفری که از آمادگی خوبی برای این بازی برخوردارند، تلاش می کنند تا سه امتیاز را در تبریز نگه دارند و تا رده یازدهم بالاتر بیایند. در سوی مقابل تیم سرخپوشان پاکدشت با محمود فکری در اندیشه کسب سه امتیاز از تبریز است تا حداقل بتواند جایگاه سومی خود را حفظ کرده و البته نیم نگاهی نیز به رتبه دوم داشته باشد. با این حال پیش بینی می شود تیم سرخپوشان کار سختی در تبریز پیش رو دارد چراکه شهرداری ۱۷ امتیاز از ۲۲ امتیاز اندوخته خود را در خانه کسب کرده و قطعا در بازی فردا که دوازدهمین بازی خانگی این تیم است هم می تواند با ارائه یک بازی کم اشتباه، شکست تیم سرخپوشان را رقم بزند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز از چارچوب بازی های هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ فردا یکشنبه ۱۲ اسفند در ورزشگاه اختصاصی خود به دیدار تیم سرخپوشان پاکدشت می رود. این دیدار را حسین زمانی به عنوان داور وسط قضاوت می کند و محمدعلی پورمتقی و موسی مه آبادی در این بازی، زمانی را در امر قضاوت یاری می‌کنند. امیرسامان سلطانی به عنوان داور چهارم دیدار دو تیم معرفی‌شده و حبیب‌الله ابوالحسن شیرازی نیز ناظر داوری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.