دیدار تیم های شهرداری تبریز و فجر شهید سپاسی شیراز

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در یکی از مهم ترین بازی های فصل جاری لیگ دسته یک کشور در حالی به دیدار جدی ترین رقیب حال حاضر خود شهرداری ماهشهر می رود که سه امتیاز آن می تواند سرخپوشان بومی و جوان فوتبال تبریز را از خط قرمز جدول مسابقات دورتر کرده و به منطقه ای امن برساند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، سی و یکمین هفته از رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور شاهد برگزاری دیدارهای مهمی است که در یکی از حساس ترین آنها، تیم فوتبال شهرداری تبریز در خانه خود از تیم قعرنشین شهرداری ماهشهر پذیرایی می کند.

این دیدار به دلیل حضور دو تیم در منطقه خطر سقوط، از اهمیت و حساسیت فوق العاده ای برخوردار است و تیم برنده می تواند با امیدواری بیشتری به سه بازی آینده خود فکر کند. در این میان شهرداری تبریز به واسطه برخورداری از سه امتیاز بیشتر نسبت به همنام ماهشهری خود، در صورت کسب حداکثر امتیازات این بازی خانگی می تواند شش امتیاز از خط قرمز جدول فاصله گرفته و تا حدود زیادی بقای خود در مسابقات سخت و طاقت فرسای لیگ یک را تضمین کند.

هم اکنون تیم شهرداری تبریز با ۲۴ امتیاز و گل آوراژ کمتر نسبت به تیم خونه به خونه بابل در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تیم شهرداری ماهشهر با ۲۱ امتیاز در رده شانزدهم ایستاده است. این در حالی است که سه تیم یاد شده ۲۶ بازی انجام داده اند و یک بازی کمتر از چهار تیم بالای سر خود دارند و با انجام آن یک بازی، احتمال دارد تیم هایی همچون نود ارومیه و کارون خرمشهر جای خود را با شهرداری تبریز و خونه به خونه عوض کنند. این وضعیت پائین جدول نشان می دهد که در حال حاضر پنج تیم در خطر سقوط قرار دارند.

از طرفی پیکار بین شهرداری های تبریز و ماهشهر، سخت ترین بازی دو تیم در فصل جاری نیز به شمار می آید چرا که هر دو تیم به عنوان رقبای مستقیم یکدیگر، سعی در شکست حریف دارند تا ضمن کسب سه امتیاز، اصلی ترین رقیب خود در جدول را از کسب امتیاز محروم کنند. با این شرایط، تعبیر این دیدار به یک مصاف شش امتیازی کاملا بجا و در شان این مسابقه است و از این رو هیچ تیمی در دیدار فردا پا پس نمی کشد و تا دقیقه آخر برای کسب پیروزی تلاش می کند.

شهرداری تبریز تنها تیم فصل جاری لیگ یک است که در نیم فصل بجای تقویت، چند بازیکن اصلی خود را نیز از دست داد اما با این حال همچنان یکی از تیم هایی است که امیدواری بیشتری به بقا در لیگ دارد. پیروزی در بازی فردا می تواند تضمین کننده ابقای این تیم قدیمی و ریشه دار که امسال جوان ترین و بومی ترین چهره خود را با حیدر جعفری نشان داد، باشد و از این رو نیاز است تا دوستداران فوتبال تبریز و بخصوص هواداران تیم های تراکتورسازی و ماشین سازی با حضور و تشویق خود، تیم بومی شهرداری تبریز و جوانان آینده دار این تیم را حمایت کنند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر از چارچوب بازی های هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور، از ساعت ۱۶:۴۵ فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین بصورت همزمان با شش دیدار دیگر در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.