منطقه ۹

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز پروژه های خدماتی و عمرانی مهمی در شهرک خاوران اجرا می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سردار اصغر عباسقلیزاده در شهرک خاوران گفت: مسئولین و مدیرانی که با ارائه خدمات لازم در حوزه های مختلف، شعار ما می توانیم را همچون زمان دفاع مقدس در تمامی سطوح عملی کرده اند مایه افتخار برای نظام هستند.

وی با بیان اینکه با اتحاد و انسجام، در عین محرومیت و مظلومیت توانسته ایم عزت و اقتدار خود را حول محور ولایت در مقابل قدرت های استکباری شرق و غرب حفظ کنیم اظهار داشت: در عصر امروز مدیریت حزب الهی و انقلابی حافظ منافع ملت خواهد بود و عامل تفوق و برتری، اتحاد و انسجام مردم و مسئولین خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب در حال حاضر شکننده تر از هر زمان دیگری هستند، همچنانکه در سالهای اخیر، هر زمان که قصد توطئه و فتنه ای را داشته اند، با عزم ملی و همت عمومی و با رهبری مقتدرانه ی رهبری انقلاب، با شکست مواجه شده اند و پیروزی نصیب ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی شده است.

وی در پایان سخنان خود با قدردانی از مدیریت شهری تبریز و شهردار و کارکنان شهرداری منطقه۹ که در اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی شهرک خاوران همت گمارده اند و زمینه را برای سکنی گزیدن مردم در این شهرک مدرن فراهم می سازند اظهار داشت: همدلی و هم افزائی عامل پیشرفت، توسعه و ثبات برای آینده ی ایران اسلامی است که امیدواریم با نگاه جدید در این شهرک جدید، آبادانی این شهرک در سایه همدلی ها و هم افزائی ها با شتاب بیشتری گسترش یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.