آیین افتتاح نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی

آیرال خبر- معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: شهرداری تبریز در چهار دهه گذشته توانسته با ارائه عملکرد مناسب رضایتمندی شهروندان را کسب کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مهرداد نصرتی در حاشیه بازدید از غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس با اعلام این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های بالایی که دارد، توانسته باعث رضایتمندی شهروندان شود.

او افزود: بر اساس اطلاعاتی که در اختیار دارم می‌توانم اعلام کنم شهرداری تبریز جز چند کلانشهر موفق کشور است و همین موفقیت باعث افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود.

نصرتی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل درآمد شهرداری‌ها در سال آینده با خطر مواجه می شود یا نه گفت: امیدواریم موضوع مشکل ردیف‌های درآمدی شهرداری‌ها در بودجه سال آینده رفع شود و از این نظر مشکلی برای شهرداری ها رخ ندهد.

او در بخش دیگری از سخنانش هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه عملکرد چهار دهه فعالیت شهرداری‌ها و دهیاری ها عنوان کرد و افزود: باید ببینیم تا چه میزان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانسته اند عملکرد خود را درست نشان داده و پس از بررسی دقیق این موضوع اعلام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.