مرتضی آبدار.jpg

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: قدردان مشارکت شهرداری تبریز در تمام پروژه های میراث فرهنگی و صنایع دستی استان هستیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مرتضی آبدار در حاشیه نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی با قدردانی از مشارکت شهرداری تبریز در برگزاری این نمایشگاه گفت: شهرداری تبریز به ویژه شخص شهردار نه تنها در حوزه تبلیغات محیطی شهری برای این نمایشگاه با ما همکاری صمیمانه داشته بلکه در تمام پروژه های میراث فرهنگی در سطح شهر همکاری مثال زدنی با این مجموعه دارند.

او گفت: اوج همکاری شهرداری و میراث فرهنگی در حوزه کف سازی بازار تاریخی تبریز است و امیدواریم این همکاری باعث رشد صنعت گردشگری در استان شود.

آبدار در ادامه به موضوع بهسازی بازار و بازسازی سرای دو دری اشاره کرد و افزود: شهرداری تبریز در این خصوص جانانه وارد کار شد و کلیه وظایفی که به شهرداری واگذار شده بود را انجام داد تا میراث فرهنگی کار مرمت این سرا را انجام دهد.

شایان ذکر است نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری تبریز از ۱۱ تا ۱۵ تیر در محل نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است. در این نمایشگاه ۲۱۰ غرفه صنایع دستی و ۶۰ غرفه گردشگری شرکت دارند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.