به گزارش آیرال خبر، فردا و از هفته 27 ام رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری تبریز در استادیوم خانگی خود میزبان صبای قم است.

تیم سرخ پوش تبریزی با این که فصل را به بدترین شکل ممکن آغاز کرد و حتی نامش به عنوان یکی از تیم های سقوط کننده مطرح می شد اما پس از تعویض سرمربی و روی کار آمدن سیروس دین محمدی سرمربی اسبق راه آهن، روند مناسب تری را در پیش گرفت. انتخابی که در ابتدا مورد انتقاد بسیاری از فوتبال دوستان تبریزی قرار گرفت اما دین محمدی با کسب نتایج مطلوب توانست شهرداری را از قعر جدول جدا کند و نظرها را به سمت خویش جلب کند.
تیم تبریزی علاوه بر تغییر سرمربی، چند هفته ای است که با مدیرعامل جدید روند رو به رشدی را تجربه می کند. مدیرعامی که خود نیز از قهرمانان ورزشی بوده و مصداق عینی یک مدیر ورزشی ست.
با روی کار آمدن دکتر رحیمی موجی از امیدواری علاقه مندان به ورزش را در شهر تبریز فرا گرفته و فوتبال دوستان این شهر با این تغییر در مدیریت سازمان ورزش شهرداری، روزهای خوبی را برای تیم فوتبال شهرشان متصور هستند.
شهرداری که اکنون با 28 امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم همشهری (ماشین سازی) در رتبه 14 جدول قرار دارد، بسیار امیدوار است تا با کسب برد مقابل تیم صبای قم، که یکی از فانوس به دستان لیگ دسته یک محسوب می شود، جایگاه خود را در جدول رده بندی محکم تر کند. به خصوص اینکه شاگردان دین محمدی هفته آینده با تیم آلومینیوم در اراک که یک رتبه بالاتر از آن ها قرار دارد، مسابقه خواهند داشت و موفقیت در این دو دیدار پایانی سال می تواند شهرداری را با رتبه ای بهتر از چهاردمی جدول به تعطیلات عید نوروز بدرقه کند.
شاگردان دین محمدی ذر بازی فردا نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند چراکه با توجه به فشردگی رقابت ها و نزدیک شدن به پایان فصل، امتیازگیری بسیار سخت و سخت تر خواهد شد و پیروزی در مسابقات داخل خانه می تواند تضمینی برای حفظ و ارتقای جایگاه تیم ها باشد.
بی شک صبای قم برای فرار از ته جدول بازی انتحاری را در دستور کار خواهد داشت و بی محابا حمله خواهد کرد و این بهترین فرصت برای میزبان است تا در ضدحملات بتواند قمی ها را ناک اوت کند!
شاگردان محمدمومنی برای کسب سه امتیاز راهی تبریز شده اند چراکه با واگذاری نتیجه، فانوس سقوطشان پرنور تر خواهد داشت و این می تواند جایگاه مومنی را بر روی نیمکت قمی ها لرزان تر از همیشه سازد.
جدال این دو تیم می تواند نبردی تماشائی، جذاب و 6 امتیازی باشد.
گفتنی است شهرداری هفته گذشته، علیرغم ارائه یک بازی خوب، در برابر صدرنشین لیگ نفت مسجد سلیمان، نتیجه را واگذار کرد و صبا نیز در خانه خود مغلوب تیم همسایه و قعر جدولی راه آهن شد.

لازم به ذکر است بازی دو تیم شهرداری و صبا، یکشنبه 20 اسفند ماه از ساعت 14:45 در تبریز و زمین اختصاصی شهید توانا برگزار خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.