بازدید عبدی از سازمان ورزش

آیرال خبر- تمام امکانات باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز برای برخورداری از آکادمی مناسب بوده و آماده برگزاری مسابقات است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج عبدی نماینده سازمان لیگ فوتبال کشور پس از بازدید از امکانات باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این مطلب، گفت: طی بازدیدی که از امکانات باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز به منظور دریافت مجوز آکادمی داشتیم، خوشبختانه تمام امکانات برای داشتن آکادمی مناسب بوده و آماده برگزاری مسابقات است.
وی ادامه داد: امیدوارم شهرداری‌های دیگر شهرها نیز از شهرداری تبریز الگوبرداری کنند و ما بتوانیم در تمام شهرستان‌ها چنین امکاناتی داشته باشیم تا برای فوتبالمان مفید و مؤثر باشد.

گفتنی است صبح امروز دوشنبه ایرج عبدی نماینده سازمان لیگ فوتبال کشور با حضور در تبریز، از اماکن و زمین‌های آکادمی شهرداری تبریز بازدید کرد.
این بازدید با حضور نماینده سازمان لیگ جهت ممیزی آکادمی فوتبال شهرداری تبریز به همراه بهمن عبدی قائم‌مقام سازمان، حبیب سلیمی معاونت ورزش سازمان و عظیم عبدالله پور مسئول زمین‌های چمن این سازمان و از امکانات ورزشگاه‌های شهید توانا و صورت گرفت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.