دیدار مردمی

شهردار تبریز در حاشیه نماز جمعه امروز در جمع تعدادی از شهروندان قرار گرفت و ضمن هم‌صحبتی با آنان، مشکلات و دغدغه‌هایشان را جویا و پیگیر شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر که برای شرکت در نماز جمعه در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز حضور یافته بود، قبل و بعد از اقامه نماز دقایقی را به هم‌صحبتی با مردم اختصاص داد.

در این دیدار مردمی غیررسمی تعداد زیادی از شهروندان حاضر در مصلی توانستند مسائل و موضوعات مربوط به شهر و شهرداری را با شهین‌باهر در میان بگذارند.

شهردار تبریز از زمان آغاز به کار خود، با برگزاری جلسات هفتگی و ماهانه دیدار مردمی، امکان دیدار چهره‌به‌چهره شهروندان با شهردار و مدیران شهری را فراهم کرده و تعداد قابل‌توجهی از شهروندان از همین طریق توانسته‌اند مشکلات‌شان را در این حوزه برطرف سازند.

او علاوه بر این با حضور مستمر در نماز جمعه، علاوه بر جلسات رسمی دیدار مردمی خود، از این فرصت هفتگی برای قرار گرفتن در جمع شهروندان و پیگیری مشکلات آنان استفاده می‌کند.

مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز در چندسال اخیر و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به عنوان امام جمعه این شهر، هرهفته شاهد برگزاری دیدارهای مردمی متعدد مدیران استانی و شهری است.

با توجه به اینکه مساجد نیز در بین شهروندان از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و مورد مراجعه بیش‌تر مردم قرار می‌گیرند، شهردار تبریز به‌تازگی مدیران مناطق شهرداری را موظف کرده است که هرهفته در مساجد حضور یافته و به‌طور مستمر به مسائل و مشکلات شهروندان رسیدگی کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.