معارفه مدبر

شهردار جدید منطقه ۸ تبریز با حکمی از سوی شهردار تبریز منصوب شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، طی حکمی از سوی ایرج شهین باهر شهردار تبریز «علی مدبر» به عنوان شهردار منطقه ۸ تبریز منصوب شد.

وی پیش از این سابقه مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و شهرداری منطقه ۸ تبریز را در کارنامه خود دارد.

آیین تودیع و معارفه شهردار منطقه ۸ تبریز امروز با حضور رسول موسایی قائم مقام شهردار تبریز و کاشتکار مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز برگزار شد.

قائم مقام شهردار تبریز در این مراسم تغییرات سازمانی را در راستای افزایش بهره وری سازمانی، لازم و ضروری دانسته و اعلام کرد: تغییر و تحولات سازمانی نشان ضعف یک مدیر یا نشان قوت مدیر دیگر نیست بلکه تغییرات لازمه هر سازمانی است تا با انرژی جدید و مضاعف در راستای بهبود عملکرد سازمانی قدم هایی برداشته شود.

او از شهرداری منطقه ۸ تبریز به عنوان مهمترین نقطه کلانشهر تبریز و اتاق پذیرایی شهر یاد کرده و افزود: مدیریت در شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شهر، روحیه خاص و همتی مضاعف نیاز دارد، چرا که کار کردن در این منطقه نیازمند تجربه و خوش فکری در راستای هویت بخشی و احیاء بافت تاریخی شهر است.

موسایی در ادامه گفت با توجه به حساسیت مکانی منطقه و نیازمند بودن به یک مدیر با تجربه و خوش فکر، دکتر شهین باهر، شهردار تبریز تصمیم گرفتند علی مدبر که سالیان سال تجربه مدیریت این منطقه را در سوابق خود داشته و علاوه بر شناخت عالی از منطقه، تعامل خوبی با بازاریان و ساکنین منطقه دارد را به عنوان سرپرست جدید منطقه تاریخی فرهنگی شهر انتخاب کنند.

او  از مدبر به عنوان یکی از خلاق ترین و فعالترین شهرداران تاریخ شهرداری منطقه ۸  نام برده و اقدامات وی در طول دوران شهرداری اسبق خود در منطقه را بسیار ارزنده و به یادگار ماندنی توصیف کرد.

موسایی همچنان از زحمات چند ماهه سرپرست موقت منطقه ۸، عبداللهی تقدیر و تشکر کرده و عملکرد چند ماهه ایشان را مخصوصا در حوزه شهرسازی بسیار ارزشمند خواند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.