شهرک ارم.jpg

آیرال خبر- شهردار تبریز گفت: بدلیل برخی بی توجهی ها در گذشته شهرک ارم با وجود زیرساخت های استاندارد شهرسازی به توسعه مطلوب نرسیده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، ایرج شهین باهر در دیدار با اعضای هیئت امنای شهرک ارم اظهار با بیان اینکه در شهرداری تمام تلاش ما حل مشکلات شهروندان در تمام مناطق شهر است گفت: شهرداری و شورا در این دوره نگاه ویژه به منطقه شهرک ارم داشته و در صدد حل مشکلات این شهرک هستند.

او شهرک ارم را یکی از شهرک های استاندارد از لحاظ زیرساخت های شهرسازی دانست و اظهار داشت: تنها مشکل شهرک ارم همجواری با مناطق حاشیه نشین است که با برنامه های شهرداری برای درجا سازی مناطق حاشیه نشین، بزودی این مشکل حل خواهد شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش به موضوع سکونت گاه غیر رسمی اسدگولی در منطقه ارم اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه ساماندهی معضل حاشیه نشینی و سکونت گاه غیر رسمی جز وظایف شهرداری نیست ولی خود را موظف می دانیم که این مشکل را حل کنیم.

شهین باهر با بیان اینکه شهرک ارم در سال های گذشته باوجود امتیازات بالای شهرسازی از قبیل خیابان های عریض پیشرفت مناسب نداشته است افزود: این منطقه را لایق توسعه گسترده می دانیم و بر همین اساس در این منطقه مجوز بلند مرتبه سازی و ساخت واحدهای تجاری را صادر کرده ایم.

او تاکید کرد: بر اساس برنامه هایی که شهرداری تبریز تدوین کرده، در آینده ای نزدیک شاهد توسعه این شهرک خواهیم بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.