تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت:‌ شهرک مبل و خودرو یکی از پتانسیل های اقتصادی شهرداری منطقه۶ است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری و سعید نیکوخصلت از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه سامان احمدزاده شهردار منطقه ۶ از شهرک مبل و خودروی تبریز بازدید کردند.

در این بازدید مشکلات و مطالبات اصناف و کسبه این بازار از جمله مشکلات اداره برق، آب، احداث فضاهای عمومی و راه های دسترسی مطرح و راهکارهای لازم برای حل مسائل موجود بررسی شد.

سامان احمدزاده گفت: رشد و اعتلای شهرک مبل و خودرو یکی از خواست های بلند مدت شهرداری منطقه۶ است و در جلسات برگزار شده با مدیران شرکت ساخت شهرک مبل و خودرو با تاکید بر اینکه این شهرک یکی از پتانسیل های اقتصادی شهرداری منطقه۶ و غرب تبریز می باشد به لزوم و پیگیری مطالبات و انتظارات اهالی توجه ویژه ای شده است.

وی با تأکید بر اهداف عالی مسئولان در خدمتگذاری هرچه بیشتر گفت: برنامه ریزی و تصویب مجموعه شهرک مبل و خودرو مایان یکی از گام های بلند و موثر در ساماندهی وضعیت اقتصادی-اجتماعی شهرداری بوده و با پیگیری های جدی انشاالله موانع موجود در مسیر اعتلای این مجموعه برداشته می شود.

شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به موقعیت ممتاز این مجموعه با قرار گرفتن شهرک مبل و خودرو در جوار اتوبان غرب تبریز، گفت: در سال ۸۷ با همکاری شهرداری و مشارکت بخش خصوصی، شهرک صنفی – صنعتی مبل و خودرو در منطقه مایان طراحی شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را ایجاد شهرک ویژه برای استقرار نمایشگاه‌های مبل، دکوراسیون و خودروهای سبک و سنگین دانست و گفت: شهرک مبل و خودرو به عنوان یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه شش تبریز در شهرک مایان در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در منطقه ۶ تبریز با مشارکت شهرداری به منظور اسکان و انتقال نمایشگاههای مبلمان و خودرو احداث شده است.

احمدزاده در تشریح مشکلات این مجموعه گفت: گرچه دستگاه‌های مختلف برای حل و فصل مشکلات موجود، ‌ همکاری‌های لازم را داشته‌اند اما وجود برخی کاستی‌ها مانع از تسریع روند فعالیت‌های عمرانی در این شهرک شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مسیر دسترسی به شهرک مبل و خودرو از جاده مایان یکی از مشکلات و محدودیتهای این مجموعه بوده ولی در طرح شهرک، دسترسی از سمت اتوبان لحاظ شده، افزود: از جمله مشکلات دیگر شهرک می توان به تامین انرژی برق و مشکل فاضلاب و در برخی فازها به مشکل دسترسی به خدمات گاز اشاره کرد.

گفتنی است شهرداری منطقه۶ تبریز در نظر دارد با ساماندهی صنوف و صنایع در محدوده شهرک صنفی و صنعتی مایان، با توجه به موقعیت استراتژیک و ویژه این قسمت از شهر، گام بلندی را برای ساماندهی غرب تبریز برداشته باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.