شهر همدلی

همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های «شهر همدلی» توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، «شهر همدلی»  در قالب جُنگهای رمضانی، در پارکها و محلهای منتخب مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز برگزار می‌شود تا با تلفیقی از برنامه‌های شاد و معنوی، پذیرای شهروندان باشد.

در این برنامه‌ها که در قالب ۱۰ ویژه برنامه شهر همدلی، از روز نهم ماه مبارک رمضان لغایت هفدهم ماه مبارک برگزار خواهد شد، تلفیقی از برنامه های مذهبی و مفرح، به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.

«شهر همدلی» تلاشی است از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، برای همدلی و مهربانی اقشار مختلف شهروندان و زمینه سازی برای جمع آوری کمکهای نقدی برای آزادی زندانیان غیر عمد مالی.

این اقدام، همزمان با سنت حسنه گلریزان با همراهی ستاد دیه استان برگزار خواهد شد و انتظار می رود در خاتمه این برنامه ها شاهد آزادی تعدادی از همشهریان در بند زندان باشیم که به دلیل جرایم غیرعمد مالی، در ندامتگاه به سر می برند.

این ویژه برنامه ها ساعت ۲۲، پس از افطار با حضور شهروندان متدین شهر و جمعی از هنرمندان و فعالان اجتماعی تبریز برگزار می‌شود.

اولین برنامه «شهر همدلی» سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت، همزمان با نهم ماه مبارک، با همکاری شهرداری منطقه ۱ تبریز در پارک شمس برگزار می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.