علی‌رغم مخالفت هیات تطبیق شهرستان تبریز با هزینه‌ی شهرداری برای تیم‌های ورزشی، شورای شهر تبریز با اکثریت رای به مصوبه قبلی خود اصرار کرد.

به گزارش آیرال خبر، نامه‌ی مخالفت هیات تطبیق شهرستان تبریز با مصوبه «تیم‌داری شهرداری تبریز با استفاده از بازیکنان بومی و به مدت یکسال» در صحن علنی‌ جلسه امروز (یکشنبه) شورا قرائت شد و اکثریت اعضا پس از بحث و گفت‌و‌گو پیرامون این نامه، به پافشاری شورا در خصوص مصوبه قبلی رای دادند.

شهرام دبیری – عضو شورای شهر تبریز در این خصوص گفت: جای تعجب است، اگر می‌خواستند با مصوبه شورا در خصوص تیم‌داری مخالفت کنند٬ چرا جلسه گذاشته و از ما اطلاعات گرفتند؟ هیات تطبیق شهرستان اگر در زمان مقرر مخالفتش با مصوبه شورا را اعلام نکند، مصوبه شورا پابرجاست.

وی ادامه داد: مصوبه شورا جهت تقابل با هیات حل اختلاف نبوده و ما تمامی درخواست‌های آنان را در مصوبه رعایت کردیم.

ایرج شهین‌باهر – شهردار تبریز در خصوص این نامه فرمانداری اظهار کرد: با مصوبه شورا، تیم‌های شهرداری بومی‌سازی شده و هزینه‌ی تیم‌ها به شدت کاهش یافته است، ولی با این نامه فرمانداری، شهرداری پا در هوا مانده و نمی‌داند با تیم‌ها چه کند.

وی ادامه داد: ما هم با ریخت‌و‌پاش و استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی مخالف هستیم، اما امسال هزینه تیم‌ها کاهش یافته و از طرفی ورزش آذربایجان نیز وابسته به شهرداری است؛ به طوری که با کمترین هزینه تیم دوچرخه‌ سواری شهرداری در تور بین المللی آذربایجان مقام کسب کرد.

شهین باهر خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال شهرداری تبریز قهرمان آسیا بوده اگر در مسابقات حضور نیابد، حدود دو میلیارد تومان جریمه می‌شود و از طرفی با انحلال تیم‌ها باید قرارداد بازیکنان پرداخت شود.

شکور اکبرنژاد – رئیس شورا خطاب به شهردار تبریز گفت: اگر تیم‌داری می‌کنید، لااقل پول بازیکنان را به موقع پرداخت کنید.

غلامحسین مسعودی ریحان – یکی دیگر از اعضای شورای شهر تبریز، گفت: داخل مجموعه شورا در خصوص تیم‌داری چند صدایی وجود دارد و برخی دوستان علاقه دارند تیم‌های شهرداری حذف شود.

وی ادامه داد: طوری وانمود شده که انگار تمامی پول شهرداری صرف تیم‌ها می‌شود، معتقدم هماهنگی تمامی اعضا در نظر هیات تطبیق شهرستان تاثیرگذار است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.