تیم فوتبال اکسین البرز در هفته چهاردهم لیگ آزادگان به پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد و موفق شد در خانه شهرداری تبریز را شکست بدهد.

به گزارش”آیرال خبر”، تیم فوتبال اکسین که با هدایت مجتبی حسینی نتایج ضعیفی را کسب کرده بود توانست با شکست دادن شهرداری تبریز به وضعیت خود در جدول لیگ دسته اول سر و سامان دهد و به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه بشود.

 

بازی در نیمه اول گلی نداشت اما در نیمه دوم اکسین بازی  را بسیار تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۶ محمد ابراهیمی بازیکن سابق تراکتورسازی موفق شد گل اول را وارد دروازه شهرداری تبریز کند که همین بازیکن ۶ دقیقه بعد گل دوم را از روی نقطه پنالتی زد تا خیال شاگردان مجتبی حسینی از کسب پیروزی راحت شود.

اما در ادامه در دقیقه ۷۵ حسین قره داغی بازیکن سخت کوش شهرداری تبریز بر خلاف جریان بازی موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و اختلاف را به حداقل برساند اما ساق های بی روحیه سفیدپوشان میهمان اجازه نداد تا گلی دیگر بروید و بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید تا اکسین ۳ امتیاز حساس بازی را به حساب خود واریز کند.

 

اکسین با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی جا خوش کرد ولی شهرداری تبریز با این شکست ۱۴ امتیازی باقی ماند تا رده نازل نهم جدول رده بندی آخرین جایگاه آنها تا شروع نیم فصل دوم باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.