طارمی بلای جان تراکتور

دوشنبه 30 بهمن ماه 1396
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا
ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه

داور: لیو ووک من
کمک ها: چو چون کیت و پانگ شینگ
ترکیب تراکتورسازی:
جوردی آلمیدا
محمدرضا مهدی زاده
گریکوف سیمه (32- محمد ایرانپوریان)
محمد نادری
رضا شربتی
مهدی مهدی پور
مهدی کیانی
ارسلان مطهری
محمد ابراهیمی (68- دانیال اسماعیلی‌فر)
احسان پهلوان
سلیمان کرپیچ
سرمربی: ارتغرول ساغلام

ترکیب الغرافه:
یوسف حسن علی
روبرت فاسیانو
فهد الشمری
عمر مادیبو
یوسف مفتاح
اوتمان الیحری (66- حسن موید)
احمد علاءالدین (68- خالد الریگی)
کارلوس آمادو
عبدالعزیز حاتم
وسلی اسنایدر
مهدی طارمی
سرمربی: بولنت اویگان

به گزارش “آیرال خبر”، نبرد تراکتورسازی و الغرافه با شکست تلخ تراکتورسازان همراه شد تا مچ ساغلام مقابل هموطنش خوابانده شود. مهدی طارمی و گریکوف سیمه نقش بسزایی در رقم خوردن این نتیجه داشتند.
گریکوف سیمه که اولین بازی اش را با پیراهن تراکتورسازی انجام می داد نشان داد که در حد تیم های محلات هم نیست و با دو اشتباه مهلک زمینه ساز باخت تراکتورسازان شد.
طارمی هم در نقش یک سوپر استار در میدان جولان داد و با زدن دو گل و تاثیر مستقیم در گل به خودی سیمه، روز پرفروغی را پشت سر گذاشت.
ساغلام اولین اشتباهش را در چینش 11 بازیکن اصلی انجام داد و با به میدان فرستادن بازیکن کرووات خودزنی کرد!
نتیجه این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار بود و با پیروزی در این بازی می توانستند به جدول رقابت ها برگردند و یا وداعی زودهنگام با جام قهرمانان آسیا داشته باشند.
در ده دقیقه ابتدایی هردو تیم به محک زدن همدیگر مشغول بودند که به ناگاه طارمی ضربه کرنر را با پرشی بلند به تور دروازه سرخپوشان دوخت تا آه از نهاد میلیون ها هوادار تراکتورسازی به آسمان بلند شود.
تیم میهمان پس از دریافت این گل دست به هجوم های بی وقفه که اکثر آنها از سمت راست تدارک دیده میشد زد که هیچکدام ثمری در پی نداشت.
بازی با برتری یاران کیانی ادامه داشت که بازهم بدشانسی یقه آن ها را گرفت.
سیمه توپ را پشت محوطه جریمه لو داد تا در اشتباه دومش توپ ارسالی طارمی را وارد دروازه خودی کند!
پس از این گل توپ و میدان بازهم در اختیاران شاگردان ساغلام بود ولی عدم حضور یک مهاجم ششدانگ و چارچوب شناس مانع از کامیابی میشد و از سویی هم خط دفاعی متزلزل تراکتور طارمی را ستاره میدان کرده بود تا این بازیکن در یک سوم دفاعی جولان دهد.

خطای روبرت فاسیانو روی محمد نادری در دقیقه 40 که منجر به پنالتی شد می توانست اب رفته را به جوی بازگرداند و تراکتور به بازی برگردد ولی ضربه ناشیانه مهدی محمدپور را دروازه بان حریف دفع کرد تا این شانس مسلم هم از دست برود.
با شروع نیمه دوم بازهم کفه ترازو به سمت شاگردان ساغلام سنگینی می کرد ولی بدشانسی و بی دقتی دو عاملی بود تا مانع از فرو ریختن دروازه میزبان شود.
شاید حضور فرزاد حاتمی (که به علت مصدومیت غایب بود) میتوانست گره از بازی احساسی میهمان باز کند.
در دقایق پایانی بازی طارمی بازهم زهر خود را ریخت و با زدن گل سوم، پرونده این بازی را با شکستی تلخ برای هموطنانش مختومه اعلام کرد.

تراکتور در این دیدار نشان داد که همچنان در خطوط دفاعی و حمله بسیار ضعیف و شکننده است .
مهار پنالتی طارمی توسط آلمیدا امیدها را به حضور دروازه بانی مطمئن در چارچوب دروازه پر رنگ تر کرد تا تنها ره آورد سرخپوشان از قطر، مهار یک پنالتی باشد!
عادل جعفرموحد

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.