دیدار تیم‌های علم و ادب و مس رفسنجان با برتری ۳ بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های علم و ادب و مس رفسنجان از ساعت 14 امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید توانا تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در ابتدای نیمه نخست این بازی دو تیم به دنبال شناخت همدیگر بودند اما رفته‌رفته فرصت‌هایی برای گلزنی ایجاد شد که ضربات بازیکنان هیچ یک از دو تیم راهی به دروازه نداشت تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم مس رفسنجان شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 57 توسط محسن آذرباد به گل برتری دست پیدا کند. در ادامه حملات دو تیم بی‌ثمر بود تا برتری تیم همان تداوم داشته باشد. در دقیقه‌های 82 و 89 نیز حمید گلزاری و محسن طرحانی توانستند گل‌های دوم و سوم مس رفسنجان را به ثمر برسانند تا این بازی با برتری 3 بر صفر تیم مهمان به پایان برسد.

* در این بازی حدود 300 هوادار با حضور در ورزشگاه شهید توانا از تیم علم و ادب حمایت کردند. با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی، این هواداران شروع به ترک ورزشگاه کرده و از تعداد آنها کاسته شد.

* مسئولان دو باشگاه با حضور در ورزشگاه از نزدیک شاهد عملکرد بازیکنان تیمشان بودند.

* تماشاگران تیم میزبان اعتراضاتی نسبت به قضاوت داور این بازی داشتند.

* با نزدیک شدن به دقایق پایانی بازی دمای هوا کاسته شده و برخی از هواداران دیدار دو تیم را به صورت ایستاده را دنبال کردند.

به گزارش آیرال، با نتایج دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور، مس رفسنجان 46 امتیازی شده صدر جدول را حفظ کرد. علم و ادب نیز با 10 امتیاز قعرنشین ماند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.