تیم فوتبال

آیرال خبر- ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال شهرداری تبریز که پیش از این محل جمع آوری بیشترین امتیاز برای شاگردان حیدر جعفری بوده، فردا میزبان تیم رده چهارمی شاهین شهرداری بوشهر است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، دیدار تیم های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه چهارم بهمن در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

استادیوم اختصاصی شهرداری تبریز در خیابان ورزش، ورزشگاهی است شیک که پس از گذشت ۱۹ هفته از مسابقات فصل جاری، اکنون به کابوس رقبای تیم شهرداری تبریز تبدیل شده و حتی تیم های مدعی نیز در خانه سرخپوشان تبریزی کم می آورند.

بر اساس آمار، تنها تیمی که توانسته امسال در تبریز از سد تیم شهرداری عبور کند، تیم کارون اروند خرمشهر است که با اکبر میثاقیان دقیقا ۱۰۰ روز قبل توانست با یک شوت در دقیقه ۹۶ سه امتیاز بیرون از خانه را ازآن خود کند. تیم های خونه به خونه بابل، ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز در مسافرت خود به تبریز، با شکست به خانه برگشته اند و جالب اینکه تیم شهرداری هر سه میهمان خود را با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست داده است و فرشاد بیابانی، محمدرضا زینال خیری و احمدامیر کامدار گل های سه امتیازی تیم شهرداری در این بازی ها را به ثمر رسانده اند.

نود ارومیه، بادران تهران، گل گهر سیرجان، مس کرمان و آلومینیوم اراک هم پنج تیمی هستند که در زمین تیم شهرداری تبریز تن به تساوی داده اند و نکته قابل توجه اینکه، از میان این تیم ها چهار تیم بادران، گل گهر، مس و آلومینیوم در جدول رتبه ای بالاتر از شهرداری داشته و اغلب به عنوان تیم بالای جدولی و با هدف کسب سه امتیاز به تبریز سفر کرده اند.

با این اوصاف تیم شهرداری تبریز که از ۱۶ مسابقه ۱۸ امتیازی است و رتبه تک رقمی نهم جدول را در اختیار دارد، ۱۴ امتیاز از مجموع اندوخته های خود را در خیابان ورزش به حسابش واریز کرده و حالا در دهمین بازی خانگی فصل خود در انتظار افزایش جمع موجودی امتیازی اش به عدد ۲۱ است.

در بازی فردا اما تیم شاهین شهرداری بوشهر میهمان همنام تبریزی خود است. دیداری که اولین و آخرین رویارویی دو تیم در فصل جاری است چراکه بازی رفت به دلیل عدم حضور تیم شهرداری تبریز در بوشهر، برگزار نشد و نتیجه آن سه بر صفر به سود شاهین اعلام شد و حالا جعفری و شاگردانش به دنبال اثبات این هستند که ادعای آنها در خصوص توانایی برای شکست شاهین بالانشین، چیزی جز واقعیت نیست. تیم شاهین بوشهر که همانند تبریزی ها از سوی شهرداری حمایت می شود، وضعیت امتیازی بهتری دارد و با ۲۷ امتیاز از ۱۷ بازی و گل آوراژ بهتر نسبت به آلومینیوم اراک، رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور از ساعت ۱۴ فردا پنجشنبه چهارم بهمن در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود. این دیدار را مهدی نجار از کرج قضاوت می کند. مهدی سیفی و علی رعیت کمک های نجار در این بازی هستند و عبدالحسین باستان نیز داور چهارم این مسابقه بوده و کار نظارت بر امر داوری این دیدار را فرشید افشار به عهده دارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.