آیرال خبر ،سعید شبستری در مراسم زنگ اقتدار ملی به مناسبت آغاز اجرای برجام در دبیرستان فرزانگان تبریز، با تبریک این پیروزی، اظهار داشت: دستاورد بزرگ هسته‌ای مرهون حمایت‌های رهبر معظم انقلاب، پشتیبانی مردم و تدبیر و عقلانیت رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده بود و تحریم‌هایی که می‌توانست چند سال قبل بشکند امروز فرو ریخت.

به گزارش آیرال خبر ،وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدبیر و عقلانیت بحران تحریم‌ها را پشت سر گذاشت، افزود: توافق هسته‌ای یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای نظام بعد از جنگ است.

شبستری ادامه داد: آنهایی که در سایه تحریم‌ها به ثروت‌های میلیاردی دست یافته بودند از برداشته شدن تحریم‌ها خوشحال نیستند و از این دستاورد بزرگ به عنوان ذلت یاد می‌کنند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اوضاع منطقه، پیروزی دولت در این شرایط را نشانه عقلانیت و خرد جمعی دانست و گفت: دولت مانند گذشته برخوردار از درآمدهای بالای نفتی نیست، با این حال با اجرای کارهای بزرگی چون طرح تحول نظام سلامت رضایت عموم مردم را جلب کرده است.

شبستری، کنترل تورم و ایجاد امنیت پایدار را از دیگر دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید ذکر کرد و گفت: با وجود تنگناهای اقتصادی دولت در زمینه زیرساخت‌ها و افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی نیز کار شگرفی انجام داد و در بحث سیاست خارجی نیز دولت اصلاح و بهبود روابط با همسایگان و کشورهای خارجی را مدنظر قرار داده که مذاکره با 6 قدرت جهانی نمونه اعلای آن است.

به مناسبت آغاز اجرای توافق هسته‌ای (برجام) زنگ اقتدار ملی توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در دبیرستان فرزانگان تبریز به صدا درآمد.

سیاسی 94/10/27

کدخبر110460

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.