فوتسال کارمندان

با برگزاری دیدارهای هفته نخست مسابقات فوتسال نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز، جدول رده‌بندی و گلزنان این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته نخست مسابقات فوتسال نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز (جام شهدای بسیج) با برگزاری دیدارهای هر چهار گروه حاضر در این رقابت‌ها به پایان رسید.

بر این اساس شهرداری منطقه (۲) و سازمان عون بن علی از گروه یک با پیروزی مقابل حریفان خود سه امتیازی شدند و در رده‌های اول و دوم گروه خود قرار گرفتند. تیم پاکبانان و شهرداری منطقه (۶) نیز با سه امتیاز و تفاضل گل ۱+ به ترتیب رده‌های اول و دوم گروه دوم را به خود اختصاص دادند. در این گروه پاکبانان بر حسب تعداد گل زده صدرنشین است.

در گروه سوم مسابقات سازمان پسماند و شهرداری منطقه (۱) با سه امتیاز به ترتیب اول و دوم هستند. شهرداری منطقه (۱۰) و شهرداری منطقه (۷) نیز با سه امتیاز و بر حسب تفاضل گل، رده‌های اول و دوم جدول گروه چهارم را به خود اختصاص دادند.

تغییر برنامه هفته اول مسابقات والیبال

برنامه دیدارهای هفته اول مسابقات والیبال نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز به شرح زیر تغییر کرد.
پنجشنبه ۲۷ تیر، سالن شهروند

بازی اول: فرهنگسرای الغدیر – شهرداری منطقه (۲) – ساعت ۱۱:۳۰

بازی دوم: سازمان عون بن علی – شهرداری منطقه (۱) – ساعت ۱۲:۳۰

بازی سوم: پایگاه شهید توانا – سازمان گلزار شهدا – ساعت ۱۳:۳۰

بازی چهارم: شهرداری منطقه (۷) – سازمان پسماند – ساعت ۱۴:۳۰

بر اساس اعلام دبیرخانه برگزاری المپیاد، تیم‌های شرکت‌کننده باید ۳۰ دقیقه قبل از شروع بازی‌ها در سالن محل برگزاری حضور یابند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.