بهروز مهدوی

فرماندار تبریز گفت: اعضای ادوار قبل تجارب ارزشمندی دارند که نمی‌توان از آن ها چشم پوشی کرد و بی توجه از کنار آنها عبور کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهروز مهدوی در مراسم گرامیداشت روز شوراها با تاکید بر استفاده از تجارب اعضای ادوار شورا گفت: پیشنهاد تشکیل شورای ادوار پیشنهاد ارزشمندی است که می‌تواند باعث بهره‌مندی اعضای شورا از تجارب ارزشمند ادوار قبل شود.

فرماندار تبریز با بیان اینکه معضل حاشیه نشینی یکی از اساسی‌ترین مشکلات شهر تبریز است اظهار داشت: مدیریت شهری در خصوص رفع این معضل می‌تواند با برنامه ریزی دقیق و اصولی اقدامات اساسی آن را حل کند.

مهدوی ادامه داد: بی توجهی به حل مشکل حاشیه نشینی در زمانی که امکان رفع آن وجود داشت امروز ما را در این شرایط قرار داده است و اگر ما هم نسبت به حل آن بی توجه باشیم نسل آینده از ما انتقاد می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ساخت و ساز غیرمجاز در شهر تبریز گفت: از یک طرف شهرداری می خواهد با ساخت و ساز غیر مجاز برخورد کند و از سوی دیگر دستگاه های خدمات رسان با واگذاری انشعاب آب و برق و گاز این واحدها را تثبیت می کنند.

فرماندار تبریز با اشاره به معضلات مختلف اجتماعی که از قبل حاشیه نشینی به وجود می‌آید گفت: اعتیاد، همسرآزارای، کودک آزاری و دهها معضل اجتماعی دیگر از همین موضوع حاشیه نشینی بوجود می آید که نیازمند بررسی است.

او انباشت نیروی انسانی در شهرداری را یکی دیگر از مشکلات مدیریت شهری در دوره اخیر دانست و گفت: برای حل این مشکل نیازمند بررسی دقیق و بررسی تطبیقی تجارب کشورهای مختلف هستیم.

مهدوی برنامه ریزی در خصوص رفع ترافیک شهری را از دیگر مسائل مهم دانست و گفت: انتظار ما از جمع حاضر بررسی و پیدا کردن راهکار خروج شهر از مشکل ترافیک است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.