فاضل نادری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز گفت: با همکاری شهرداری‌های مناطق ۸ و ۱۰ تبریز باراندازهای موقتی احداث می شود تا مشکلی از بابت تخلیه و بار گیری ایجاد نشود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فاضل نادری با بیان این مطلب اظهار داشت: این اقدام با توجه به شروع اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر و نیاز مبرم به مکان یابی و راه اندازی بار انداز در مرز محدوده فوق و اطراف بازار سنتی تبریز، انجام خواهد شد.

نادری افزود: در آینده‌ای نزدیک با تعامل و همکاری مناطق ۸ و ۱۰ شهرداری تبریز شاهد ایجاد بارانداز هایی در مرز محدوده زوج و فرد خواهیم بود تا علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی و تسکین وضع موجود، نگرانی‌های شهروندان و رانندگان محترم و همچنین بازاریان در خصوص جابجایی بار و کالا رفع شود.

وی همچنین ادامه داد: بازار سنتی و چندین بازار و مرکز خرید بزرگ در محدوده ای که برای طرح زوج و فرد تصویب و اجرا  می گردد واقع شده که این امر موجب بارخیز بودن محدوده شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار شهرداری تبریز تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مناطق ۸ و ۱۰ شهرداری تبریز که محدوده طرح مذکور در این مناطق واقع شده است پس از نیاز سنجی‌های صورت گرفته، مکانیابی شده و جلسات متعدد و مداوم نیز با حضور نمایندگان شهرداری‌های مناطق فوق و پلیس محترم راهور و معاونت های حمل ونقل و ترافیک و شهرسازی برگزار شده تا با استفاده از کارشناسان صاحب نظر و مطلع و با رعایت ضوابط فنی و تخصصی نسبت به احداث و ایجاد باراندازهای موقت یا دائم در مکان‌های شناسایی شده اقدام شود.

نادری یادآور شد: در خصوص وظایف و ماموریت‌های محوله به سازمان مدیریت حمل و نقل بار اعم از ایجاد باراندازها و پایانه های بار نیز با توجه به اینکه تاکنون ضوابط و مقررات مدون و مصوبی در کشور وجود نداشت، کمیته‌ای کارشناسی با حضور نمایندگان پلیس راهور و معاونت‌های ذیربط شهرداری تبریز مثل حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری و این سازمان تشکیل یافته تا پس از بررسی فنی و تخصصی ضوابط و مقررات مورد نیاز برای احداث مکان های فوق توسط این کمیته نسبت به تدوین آن اقدام و دستورالعمل تدوین شده جهت تصویب و ابلاغ به شورای محترم همتا و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.