استقبال از مهر

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح «استقبال از مهر» در آستانه سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش آیرال خبر محمدرضا قربانیان تبریزی در گفتگو با شهریار با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح استقبال از مهر ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه های تبریز بوده و با هدف پاکسازی این محیط ها ، از ۲۱ تا ۳۱ شهریور ماه اجرا می‌شود.

او با اشاره به محورهای مختلف این طرح گسترده شهری، تصریح کرد: ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس، پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون مدارس، لکه گیری آسفالت پیاده رو ها و معابر اطراف مدارس از جمله این اقدامات خواهد بود.

قربانیان تبریزی همچنین با بیان اینکه در این طرح پاکسازی معابر شهری نیز مد نظر قرار گرفته است، افزود: سمپاشی و شستشوی جوب‌ها و کانال‌ها و همچنین رفع خطر، حذف موانع فیزیکی و نازیبایی‌های بصری از دیگر موارد اجرایی در این طرح است.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز یادآور شد: این طرح با بسیج نیروهای حوزه خدمات شهری از امروز -۲۱ شهریور- در سطح تبریز آغاز شده است.

او در پایان ضمن تاکید بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری تبریز برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.