موسایی.jpg

قائم مقام شهردار تبریز گفت: طرح تعریض پیاده راه خیابان جمهوری به دلیل کاهش آلودگی هوا در بافت مرکزی شهر و سهولت تردد در محدوده بازار تاریخی تبریز یک ضرورت است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی در جلسه هماهنگی اجرای طرح تعریض پیاده‌رو های خیابان جمهوری با بیان این مطلب گفت: بازار تاریخی تبریز در نوع خود در جهان بی نظیر است و باید تمهیدات لازم برای آرام سازی منطقه بازار انجام شود تا بتوانیم از این ظرفیت مهم برای جذب توریست استفاده کنیم.

قائم مقام شهردار تبریز افزود: هم اکنون شرایط بازار تبریز یک وضعیت آشفته به خود گرفته که شایسته این اثر تاریخی که ثبت جهانی شده، نیست.

او با تاکید بر هماهنگی تمام دستگاه ها برای اجرای این پروژه گفت: به سوالات تمام بازاریان و شهروندان که نسبت به این پروژه انتقادی دارند باید در زمان اجرای پروژه توضیح داده شود.

قائم مقام شهردار تبریز ادامه داد: پیش از این موضوع مسدود شدن خیابان جمهوری تا میدان نماز مطرح بود که مورد انتقاد قرار گرفته بود اما حالا تنها بحث تعریض پیاده‌رو ها در دستور کار است تا مشکلی برای تردد در این منطقه به وجود نیاید.

موسایی با بیان اینکه طراحی پروژه باید طوری باشد که مشکلی برای اصناف و شهروندان ایجاد نشود گفت: طراحی باراندازها و پارک سوارهای لازم در این پروژه ضروری است.

او تصریح کرد: برای اینکه مشکلی در زمان اجرای پروژه برای شهروندان پیش نیاید، ضروری است اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته و از آنان بخواهیم که برای تردد در این منطقه از خودروهای عمومی استفاده کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.