مسیرگشایی

اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز و شهرداران مناطق ۲ و ۱۰، از طرح تملک پروژه مسیرگشایی محله “علی بقال”، بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، کریم صادقزاده، فریدون بابائی اقدم و سونیا اندیش از اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تبریز، باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ و رسول وظیفه شناس شهردار منطقه ۱۰، از آغاز طرح تملک مسیرگشائی محله “علی بقال” که در حوزه شهرداری منطقه ۱۰ واقع شده و از پروژه های فرامنطقه ای شهرداری منطقه دو محسوب می شود؛ بازدید کردند.

باقر خوشنواز در این بازدید با بیان اینکه در اجرای پروژه تملک مسیرگشایی مذکور این منطقه به عنوان معین منطقه ۱۰ با پرداخت هزینه تملک، مساعدت کرده است گفت: شهرداری منطقه ۲ تبریز با پرداخت ۵۰ میلیارد ریال برای آزادسازی مسیر مذکور با در نظر گرفتن نسبت تحقق بودجه منطقه، برای این منظور هزینه می کند.

شهردار منطقه ۲ با عنوان اینکه به اهالی محل قول داده ایم هر هفته یک باب ملک توسط این منطقه تملک شود، املاک واقع در مسیرگشائی محله “علی بقال” را در حدود ۹۰ ملک عنوان کرد و اجرای این پروژه را از اثرگذارترین و مهمترین مسیرهای کهن شهر تبریز در تسهیل تردد شهروندان و وسایل نقلیه عمومی عنوان کرد.

او تملک صد درصدی املاک بافت فرسوده و ناکارآمد این محل و اجرای مسیرگشائی در آن را در ایجاد بافت جدید با معماری نو، تاثیرگذاری در ارزش افزوده املاک مجاز، بهبود معیشت ساکنین محل و… بسیار مثمرثمر دانست.

شایان ذکر است، مسیرگشایی محله “علی بقال” موجبات اتصال میدان اتحاد به سعدآباد و خیابان کوثر را فراهم خواهد کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.