آدی بیگ

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اشاره به اینکه طرح زوج و فرد خودروها از دوم شهریور در تبریز آغاز شده، گفت: این طرح به طور جدی و همراه با اعمال قانون از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اصغر آدی بیگ در گفتگو با برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار داشت: طرح زوج و فرد خودروها از دوم شهریور طبق مصوبه شورای ترافیک استان به منظور بحث فرهنگ سازی و ارشادی برای شهروندان در تبریز آغاز شده است.

او با بیان اینکه از ۱۵ مهرماه اعمال قانون در این خصوص انجام می گیرد، افزود: از شهروندان انتظار داریم با رعایت قوانین و اصول ترافیکی به گونه ای عمل کنند که اعمال قانونی برای آنها رخ ندهد.

آدی بیگ یادآور شد: در تبریز ۱۵ روز پایانی سال ۹۷ نیز طرح زوج و فرد در تبریز اجرا شد که این طرح باعث کاهش ۲۷ درصدی میزان تراکم خودرو در هسته مرکزی شهر شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ارتباط با اختصاص زمانی برای هماهنگی و فرهنگ سازی شهروندان پیش از اجرای طرح، تصریح کرد: مقرر شد این طرح در آستانه بازگشایی مدارس به طور موقت از دوم شهریور آغاز شود تا مدارس نیز اگر نیازمند ساماندهی و برنامه ریزی برای سرویس مدارس هستند، فرصت این هماهنگی را داشته باشند.

او با اشاره به اینکه ساعت آغاز این طرح از ۱۰ صبح خواهد بود، گفت: در این بین خودروهای استیجاری اداره‌های مختلف شامل استثنا نبوده و حق عبور و مرور ندارند.

آدی بیگ یادآور شد: همچنین خودروهای حمل بار، سرویس های حمل و نقل عمومی مثل تاکسی ها و اتوبوس ها و یا سرویس های مدارس که دارای برچسب هستند، خودروهایی پلاک قرمز و خودروهای اضطراری مشکلی برای تردد ندارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.