ورزش همگانی

سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از برگزاری طرح “صبح و ورزش” در ۳۲ ایستگاه و احتمال افزایش تعداد ایستگاه‌ها در صورت استقبال بیشتر همشهریان خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، با توجه به لزوم توسعه ورزش همگانی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت جسمی و روحی همشهریان، ورزش‌های صبحگاهی با عنوان طرح صبح و ورزش در ۳۲ پارک تبریز برگزار می‌شود.

بهمن عبدی، سرپرست معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به فعالیت‌های پیش روی این سازمان، در رابطه با برگزاری طرح صبح و ورزش، گفت: بر اساس سیاست‌گذاری‌های شورای شهر تبریز، توسعه ورزش‌های همگانی در دستور کار سازمان قرار دارد و ما نیز تلاش می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده بهینه‌تر از پتانسیل‌های موجود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: طرح صبح و ورزش از جمله طرح‌های موفقی است که رضایت همشهریان عزیز را در پی داشته و با استقبال آن‌ها مواجه شده است. در همین راستا، پس از ماه مبارک رمضان پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفت تا این طرح فعالیت خود را در ۳۲ پارک از مناطق مختلف تبریز تداوم بخشد.

عبدی اظهار کرد: در حال حاضر تعدادی از این پارک‌ها زیرنظر مربیان مجرب و توانمند سازمان در حال فعالیت است اما در صورت استقبال بیشتر همشهریان، تعداد این ایستگاه‌ها را افزایش می دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.