2.jpg

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در آستانه بازگشایی مدارس، طرح تعویض کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم التحریر را با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر تبریز اجرا می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان میادین با اعلام این خبر گفت: سازمان طرح مبادله  کتاب کهنه و کاغذ باطله با لوازم التحریر و نوشت افزار را در راستای منشور مدیریتی و شهروندی شهرداری تبریز با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهر راه اندازی کرده است.

وی افزود: جهت تامین لوازم التحریر و نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان عزیز، سازمان با اجرای طرح های شهروند محوری و کمک به اقشار آسیب پذیر برای اولین بار در کشور این طرح را در شهر تبریز اجرا می کند.

محمدی با بیان اینکه یکی از اهداف بلند مدت سازمان توجه به مسائل محیط زیستی و توسعه فرهنگ شهر نشینی است، گفت: پیش بینی می شود با اجرای این طرح در شهر تبریز علاوه بر تامین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان، در بحث آموزش شهروندی نیز گام های موثر برداشته شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز ادامه داد: کلیه لوازم التحریر و نوشت افزار در این غرفه زیر قیمت بازار و با کیفت عالی عرضه می شود.

شایان ذکر است این طرح از تاریخ ۳ شهریور به مدت یک ماه در قالب چندین غرفه اجرا می شود.

آدرس این غرفه ها میدان جهاد (نصف راه) اول خیابان آزادی جنب ایستگاه تاکسی و راسته کوچه میدان نماز است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.