مدبر

آیرال خبر- صبح امروز همزمان با روز درختکاری، طرح نهضت درختکاری با کاشت ۲۰۰هزار اصله نهال در محل پارک تاریخی و فرهنگی ائل گلی آغاز شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار و از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، علی مدبر صبح امروز در مراسم آغاز طرح نهضت درختکاری گفت: فضای سبز شهری در وجود شهرها همیشه روح زندگی دمیده و از این رو نقش فضای سبز را در نشاط و سرزندگی شهرها نمی توان از یاد برد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز افزود: ما در سازمان هم در راستای حفظ و نگهداری فضای سبز و هم در جهت توسعه فضای سبز شهری می کوشیم و می توان گفت همه اینها را مدیون کارشناسان و کارگران زحمت کش حوزه فضای سبز هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در دین اسلام هم به کاشت درخت تاکید شده است گفت: درختکاری را می توان بعنوان باقیات الصالحات عنوان کرد و از همه عزیزان و همشهریان فرهیخته ای که در این راستا همراه مان بوده اند سپاسگذاریم.
مدبر در خصوص اقدامات سازمان در حوزه کاشت درخت در سال ۹۷ گفت: با برنامه ریزی انجام شده و طبق وعده ای که ابتدای سال داده بودیم در سال ۱۳۹۷ یکصد و شصت و هشت هزار اصله نهای توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز کاشته شد.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در خصوص برنامه سازمان در حوزه کاشت درخت در سال ۹۸ افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده در نظر داریم در سال ۱۳۹۸ تعداد دویست هزار اصله نهال تحت عنوان طرح نهضت درختکاری که امروز آغازگر آن هستیم تا پایان شهریور سال آینده کاشت درخت داشته باشیم.
وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه سازمان درخصوص تولید نهال در گلخانه های سازمان گفت: اولین فاز محصولات گلخانه سازمان تعداد ۲۵هزار اصله نهال بود که روز گذشته در بین مناطق دهگانه جهت کاشت در روز درختکاری توزیع شد.
مدبر در پایان به برنامه سال آینده سازمان در خصوص کنترل مصرف آب اشاره کرده و گفت: در سال آینده در نظر داریم با بهره گیری از شیوه های نوین در مصرف آب برای آبیاری فضای سبز شهری اقدامات کنترلی و ویژه ای داشته باشیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.