نصب علائم و تجهیزات ترافیکی در شهرک خاوران

اعتبار تمامی طرح های پیشنهادی که به تصویب شورای ترافیک استان می رسد، دو سال است و در صورت عدم اجراء در مهلت مقرر از درجه اعتبار ساقط می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با ابیان مطلب فوق، گفت: با توجه به مصوبه هشتم اردیبهشت ۹۷ شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان، اعتبار تمامی طرح های پیشنهادی که به تصویب شورای ترافیک می رسد، حداکثر دو سال از تاریخ تصویب است و در صورت عدم اجراء در مهلت مقرر از درجه اعتبار ساقط می شود.

وی ادامه داد: پس از انقضای مهلت مقرر در صورت ضرورت اجرای طرح، مراتب باید دوباره در دستور کار شورای ترافیک استان قرار گیرد.
آدی بیگ عنوان کرد: اقدامات ترافیکی که مصوبات آنها مربوط به سال های قبل است و نسبت به شرایط آن زمان طراحی و به تصویب رسیده است، با توجه به تغییرات به وجود آمده در ساختار کلانشهر تبریز ضروری است قبل از اجرای دوباره در شورای هماهنگی ترافیک استان بررسی شود.

وی افزود: بدیهی است تمامی همکاران چه در مناطق یا در سازمان ها در هنگام اجرای مصوبات از جمله اجرای دور برگردان ها یا بستن آن باید نسبت به هماهنگی با سازمان ترافیک همکاری کنند تا شهروندان دچار مشکل شوند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز اظهار کرد: اجرای ناقص یک پروژه ترافیکی بعضی مواقع باعث مشکلات ترافیکی می شود که برای حل این مشکل باید قبل از اجرا، محل جایگزین برای رفت و آمد خودروها مشخص شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.