نیکوخصلت

عضو کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ظرفیت‌های زیست‌محیطی پارک بزرگ، اظهار امیدواری کرد این ظرفیت ارزشمند در طرح عملیاتی پارک بزرگ، اجرای مطلوب داشته باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه۴ تبریز، سعید نیکوخصلت در پنجمین شب از جشنواره پارک بزرگ تبریز، با بیان این مطلب اظهار داشت: حضور شهروندان در یک جشن عمومی، می‌تواند عامل سرزندگی و تعلق خاطر خانواده‌ها باشد.
عضو شورای اسلامی شهر تصریح کرد: استقبال شهروندان از برنامه‌های نشاط‌بخش، سرمایه اجتماعی ارزشمندی است که می‌تواند صرف جذب مشارکت‌های مردمی شود.
وی با بیان اینکه هدف از اجرای رویدادهایی مشابه جشنواره پارک بزرگ، در تمام جهان، افزایش سرمایه اجتماعی و به تبع آن، شکوفایی اقتصاد را در پی دارد، افزود: خوشبختانه در این شب‌ها شاهدیم که شهرداری منطقه۴ با اجرای برنامه‌های پرمحتوا و متنوع تلاش قابل تقدیری برای تحقق این هدف به کار بسته است و استقبال عمومی نیز نشان می‌دهد که شهروندان این منطقه، با مدیریت شهر خود همدل و همراه هستند.
نیکوخصلت یادآور شد: شهرداری تبریز تمام تلاش خود را برای ارتقای رفاه شهروندان و نشاط شهر به کار گرفته است.
وی پارک بزرگ را از ظرفیت‌های مهم شهر خواند و افزود: طرحی که برای عملیات اجرایی پارک بزرگ نهایی شده، می‌تواند زمینه شکوفایی این ظرفیت ارزشمند را فراهم کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.