ایرج شهین باهر

شهردار تبریز گفت: ریشه بسیاری از مشکلات در شهرداری عدم ثبت رسمی معاملات است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه امروز شورای شهر تبریز که با حضور رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در ١٨ ماه گذشته دادگستری استان در حوزه احقاق حقوق شهرداری و بازگرداندن بیت المال با ما همکاری گسترده داشتند و ما سپاسگزار این تلاش هستیم.

او با اشاره به یک مورد از این پرونده ها اظهار داشت: این پرونده اجرای حکم شده بود ولی با همراهی رییس کل دادگستری و دادستان محترم این پرونده اعاده شد و میلیاردها تومان به حساب شهرداری بازگشت.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از  موضوع عدم ثبت قطعی املاک اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات ما در شهر تبریز به این موضوع مربوط است.

ایرج شهین باهر ادامه داد: حاشیه نشینی، کلاهبرداری، ساخت و ساز غیر مجاز همه و همه از این مسئله نشات می‌گیرد.

او با بیان اینکه این مشکلات با عدم اجرای قانون ثبت حل نخواهد شد، گفت: امیدواریم در دوره اخیر قوه قضائیه این مسئله حل شود.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه در گذشته با برخی از تخلفات در شهرداری برخورد نشده است تصریح کرد: بعد از سالها عدم برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در شهرداری تبریز برای اولین بار با یک مورد برخورد جدی شد.

او تاکید کرد: این نوع مسائل در شهر نهادینه شده و برای برخورد جدی با آنها نیازمند همراهی دادگستری و نیروی انتظامی هستیم و با جدیت با این تخلفات برخورد خواهیم کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.