فاضل نادری

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار از ارائه کلیه خدمات درمانی و پزشکی با تخفیفات قابل توجه در درمانگاه الغدیر شهرداری تبریز برای رانندگان دارای پروانه معتبر و خانواده های آنها خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فاضل نادری با اعلام این خبر گفت: پیش از تاسیس سازمان حمل و نقل بار شهرداری، رانندگان زحمتکش ناوگان حمل و نقل بار درون شهری فاقد متولی خاصی برای پیگیری مطالبات آنها از جمله خدمات رفاهی بودند.

وی ادامه داد: اما از حدود دو سال پیش که با تصویب و ابلاغ اساسنامه سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز این سازمان رسما شروع به فعالیت کرد، در کنار وظایف ذاتی خود از جمله شناسایی، ساماندهی، کنترل و نظارت برعملکرد خودروهای باری و پیگیری ایجاد ایستگاه های پارک حاشیه ای و باراندازها و … پیگیر رفع مشکلات آنها شد که در این راستا با همکاری بخش خصوصی تاکنون با ۱۰ ها مرکز رفاهی و تفریحی و خدماتی و شرکت های بیمه گر برای ارائه خدمات به رانندگان با تخفیفات ویژه تفاهم نامه منعقد شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار عنوان کرد: از این پس نیز با عقد تفاهم نامه ای با درمانگاه الغدیر شهرداری تبریز، خدمات درمانی و پزشکی در این درمانگاه برای رانندگان ناوگان باری و خانواده محترم آنها با تخفیف ارائه می شود.
وی افزود: انجام کلیه خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز رانندگان دارای پروانه فعالیت و اشتغال با ارائه معرفی نامه از طرف سازمان حمل و نقل بار و خانواده های محترم آنها مقدور می شود .
نادری یادآور شد: برای افراد مذکور و خانواده محترم آنان کارت درمانی صادر می شود که  با در دست داشتن کارت مزبور می توانند از خدمات درمانگاه با تخفیف بهره مند شوند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار گفت: درمانگاه الغدیر شهرداری تبریز دارای پتانسیل های بالفعلی در ارائه خدمات متنوعی از جمله قلب و عروق، پوست و مو، داخلی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، ارتوپدی، کودکان، تغذیه و رژیم درمانی و … است که بصورت شبانه روزی فعالیت می کند .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.