مهار آتش سوزی در بازار تبریز

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: علت آتش سوزی شب گذشته در بازار تبریز طی چند روز آتی اعلام می شود.

به گزارش آیرال خبر، محمد قلی زاده در گفتگو با شهریار گفت: حریق ساعت ۳ بامداد اطفا شد و بعداز آن عملیات لکه گیری حریق توسط آتش نشانان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز آغاز شد.

وی افزود: هم اکنون نیروهای آتش نشانی در محل آتش سوزی هستند و همچنان عملیات لکه گیری درحال انجام است.

قلی زاده با تاکید بر اینکه خوشبختانه این آتش سوزی تلفات جانی نداشت، گفت: وضعیت سلامتی ۱۰ نفر از نیروهای آتش نشان نیز که دچار مصدومیت شده بودند خوب بوده و جای نگرانی نیست.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: نزدیک ۱۲۰ مغازه نیز در سرای ایکی قاپولی لار خسارت های جزئی و کلی دیده است.

وی با بیان اینکه عملیات اطفای حریق کمتر از ۵ ساعت طول کشید، گفت: این سرعت عملیات اطفاء حریق در ایران کم سابقه بود و آتش نشانان با ایثار و از خودگذشتگی خودشان اجازه ندادند این آتش به دیگر راسته ها و سراهای بازار برسد.

قلی زاده ابراز داشت: هم اکنون متاسفانه حضور اصناف و بازاریان در محل آتش سوزی باعث مشکلاتی می شود و کار آتش نشانان را سخت می کند.

وی در خصوص دلایل این آتش سوزی نیز گفت: علت آتش سوزی طی چند روز آتی اعلام می شود و نفرات این سازمان بررسی های لازم را انجام می دهند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.