تیم فوتبال علم و ادب شهرداری تبریز در هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه ۲ بر یک مقابل نود ارومیه شکست خورد.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و نود ارومیه در چارچوب دیدارهای هفته نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک تیم مهمان به پایان رسید.

از آغاز این دیدار تا دقیقه ۳۰ دو تیم بازی برابری انجام دادند اما این تیم مهمان بود که در دقیقه ۳۱ از موقعیت پیش‌آمده استفاده کرده و توانست دروازه شاگردان یونس باهنر را توسط سید محمد ابوترابی باز کند. پس از این گل تیم میزبان به دنبال جبران گل خورده و به تساوی کشاندن بازی بود اما شاگردان باهنر در رسیدن به دروازه نود ارومیه ناکام ماندند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه نخست، تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت و توانست موقعیت‌هایی را روی دروازه نود ارومیه خلق کند اما مهاجمان علم و ادب ناکام بودند تا نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر نود به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی تیم میزبان شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه ۴۷ دروازه نود ارومیه را توسط رضا نجاری باز کند تا این دیدار با تساوی یک بر یک پیگیری شود. تیم علم و ادب شهرداری تبریز رفته‌رفته توانست عملکرد بهتری نسبت به مهمان خود داشته باشد. اخراج شیرزاد فرید نیز این موقعیت را به بازیکنان تیم مهمان داد تا دروازه نود را باز کنند اما این تیم مهمان بود که در دقیقه ۶۹ و توسط فرشاد اسدی از روی نقطه پنالتی به گل دوم رسید.

در اواسط نیمه دوم علم و ادب این فرصت را داشت تا به گل تساوی دست پیدا کند اما این فرصت با هوشیاری مدافعان تیم مهمان بی‌ثمر ماند تا این بازی با برتری ۲ بر یک نود ارومیه ادامه پیدا کند. علی‌رغم افزایش حملات تیم میزبان، شاگردان باهنر نتوانستند دروازه نود را باز کنند تا این بازی با برتری ۲ بر یک تیم مهمان به پایان برسد.

به گزارش آیرال خبر، در دقیقه ۲۳ بازی، گلزن تیم نود ارومیه اعتقاد داشت که مدافع تیم میزبان با خطای پنالتی وی را متوقف کرده اما بازیکنان تیم خودی اعلام کردند که خطا خارج از محوطه جریمه رخ داده است. این بازیکن یک دقیقه بعد با خطا روی مدافع علم و ادب شهرداری تبریز با کارت زرد داور جریمه شد.

بیش از ۵۰۰ تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند. تعدادی از هواداران تیم نود ارومیه نیز برای تماشای دیدار تیمشان مقابل علم و ادب شهرداری تبریز در ورزشگاه حضور داشتند.

سرمربی و نیمکت نشینان تیم نود ارومیه از اواسط نیمه نخست اعتراض به داوری را آغاز کردند که این موضوع اخطار داور و واکنش تماشاگران را در پی داشت.

 بازی خشن بازیکنان تیم مهمان در نیمه نخست اعتراض کادر فنی و تماشاگران تیم علم و ادب شهرداری تبریز را در پی داشت. بازیکنان نود ارومیه در نیمه نخست ۲ بار با کارت زرد داور جریمه شدند.

در دقیقه ۶۰ بازی شیرزاد فرید با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین بازی اخراج شد تا نود ارومیه با ۱۰ بازیکن به بازی ادامه دهد.

با تداوم اعتراضات سرمربی تیم نود ارومیه، داور این بازی در اوایل نیمه دوم آخرین تذکرات را به وحید بیاتلو داد.

در وقت‌های تلف شده این دیدار محمد لطفی می‌توانست دروازه نود ارومیه را باز کرده و بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه این بازیکن با فاصله اندکی از کنار تیرک عبور کرد. هواداران تیم علم و ادب نیز این بازی را مورد تشویق قرار دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.