دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و خوشه طلایی ساوه با برتری ۳ بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و خوشه طلایی ساوه در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال کشور در تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در ابتدای دیدار توپ بیشتر تحت مالکیت تیم میزبان بود اما رفته‌رفته بازیکنان خوشه طلایی بازی را به تعادل کشاندند. این تیم در ادامه و دقیقه ۲۴ توانست با استفاده از فضای ایجادشده بین دو مدافع علم و ادب شهرداری تبریز، دروازه این تیم را توسط احسان پورشیخعلی باز کند.

بازی با برتری و دفاع منطقی تیم مهمان ادامه داشت تا اینکه گل دوم تیم خوشه طلایی ساوه در دقیقه ۳۷ و از روی ارسال کرنر توسط حسن مرادی فرد به ثمر رسید تا این بازی با برتری ۲ بر صفر تیم مهمان پیگیری شود. بازیکنان علم و ادب شهرداری تبریز پس از دریافت گل دوم تلاش بیشتری برای جبران نتیجه داشتند اما نتوانستند از موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند و نیمه نخست دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم نیز شهرداری تبریز تلاش زیادی برای جبران گل‌های خورده کرد اما بازیکنان این تیم ناکام ماندند. در دقیقه ۵۸ بازی علی غلامرضا پور باز هم با استفاده از فضای بین مدافعان تیم میزبان صاحب توپ شده و دروازه این تیم را باز کرد اما با توجه به اینکه بازیکن تیم خوشه طلایی در موقعیت آفساید به گل رسیده بوده، گل سوم این تیم مردود اعلام شد.

در ادامه باز هم خوشه طلایی ساوه عملکرد بهتری داشت و توانست تیرک دروازه شهرداری تبریز را به لرزه در بیاورد. در دقایق پایانی بازی تیم میزبان بازی را به تعادل کشیده و حملاتی روی دروازه خوشه طلایی خلق کرد اما توپ‌های این تیم راهی به دروازه نداشت اما در سوی مقابل علی غلامرضا پور توانست در دقیقه ۸۸ گل سوم را برای تیم مهمان به ثمر برساند.

به گزارش آیرال، علم و ادب شهرداری تبریز با این باخت، سومین شکست خود در ۳ هفته ابتدایی لیگ دسته یک فوتبال کشور را تجربه کر و کم کم به زنگ تفریح لیگ دسته یک تبدیل می شود!.

علی‌رغم اینکه زمان این دیدار از ساعت ۱۸ به ۱۷:۴۵ دقیقه تغییر کرده بود، دیدار دو تیم با ۴ دقیقه تأخیر آغاز شد.

این دیدار در حالی برگزار شد که دمای هوای تبریز در حین بازی بیش از ۳۴ درجه بود.

کادر فنی و تماشاگران تیم علم و ادب شهرداری تبریز در چند صحنه نسبت به قضاوت داور بازی و عدم اعلام خطا روی بازیکن این تیم معترض بودند.

دروازه‌بان علم و ادب شهرداری که در نیمه نخست با لباس‌های بنفش‌رنگ در زمین حضور داشت، در نیمه دوم با لباس سبزرنگ وارد زمین شد.

حدود یک هزار تماشاگر از نزدیک شاهد دیدار تیم‌های علم و ادب شهرداری تبریز و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه شهید توانا بودند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.