فرشته جنوبی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: حداکثر تا ۲۰ روز آینده عملیات آسفالت ریزی خیابان ۲۴ متری فرشته جنوبی آغاز می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بابک شریفی طی بازدید از این پروژه با ابراز رضایت از تلاش مهندسین و خادمان سازمان عمران گفت: پروژه با سرعت قابل قبولی در حال انجام است در حالی که مصالح توسط پیمانکار در محل کارگاه دپو شده و در روز های آتی آخرین لایه نهائی جهت اجرای زیرسازی پخش و همزمان جدول های کناری خیابان نیز آماده اجرا است و تلاش می کنیم حداکثر تا یک ماه خیابان مذکور آماده افتتاح شود.

وی ادامه داد: عملیات آسفالت ریزی شهرک سفیر امید، کوی بابک در حوزه شهرداری منطقه ۳ نیز توسط سازمان عمران شهرداری تبریز اجرا شد.

همچنین مدیرعامل سازمان عمران شهرداری از پروژه پل همسان کابلی بازدید کرد و گفت: پروژه پل همسان کابلی همانند سایر پروژه های در دست اجرای سازمان فعال و در حال حاضر بعد از برداشت وضع موجود توسط نقشه بردار محل پایه های پل مشخص شده و حفاری شمع های پایه های در حال اجرا است.

وی ابراز داشت: پروژه با استقرار دستگاه حفار سرعت بیشتری می گیرد. همزمان تعدادی از سبدهای آرماتور های پایه ها نیز ساخته شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.