منطقه ۴

شهردار منطقه۴ تبریز حل مشکلات ترافیکی، توسعه خدمات شهری و ایجاد ارزش افزوده را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای پروژه‌های مسیرگشایی عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در بازدید از آخرین روند اجرای عملیات مسیرگشایی فاز دوم خیابان شهید میلانی، با بیان اینکه ضوابط فنی و اجرایی در مراحل مختلف کاری به صورت دقیق رعایت می‌شود، افزود: به‌منظور بهره‌گیری مطلوب از فرصت محدود فصل عمرانی، تمام توان عمرانی منطقه را به کار گرفته‌ایم تا در کوتاه‌ترین زمان شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

وی تصریح کرد: پیش از این، فاز نخست این پروژه، نقش اثرگذار خود را نشان داده بود و امتداد پروژه شهید میلانی، به عنوان یک طرح مکمل، نقش کارساز در بهبود بافت ترافیکی و تقویت وضعیت کالبدی این بخش قدیمی از منطقه خواهد داشت.

شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به آثار مثبت اجرای این طرح در گشایش گره ترافیکی، بیان داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از این مسیر شاهد بهبود تردد و تسهیل ترافیک در مسیر خیابان قدس به بهار خواهیم بود.

امجدی حل مشکلات ترافیکی، توسعه خدمات شهری و ایجاد ارزش افزوده را از مهم‌ترین مزیت‌های اجرای پروژه‌های مسیرگشایی عنوان کرد.

گفتنی است مسیرگشایی شهید میلانی به طول ۲۷۰ و عرض ۱۸ متر طراحی شده و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال اجرایی می‌شود

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.