مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر به همراه سایر دستگاه‌های امدادرسان و نیروهای مردمی در جستجوی راننده کامیون سقوط کرده به داخل رود ارس هستند.
به گزارش آیرال خبر، سعید کنعانی در تشریح این موضوع اظهار کرد:  بامداد روز یکشنبه(حدود ساعت دو و نیم شب) راننده کامیون بنز آکسور ۱۰ چرخ که بار خود را تخلیه کرده و با جعبه‌های خالی گوجه در مسیر جلفا به پارس‌آباد در حال بازگشت بود، در اثر خواب‌آلودگی از مسیر منحرف شده و به داخل رود ارس سقوط می‌کند.
وی با تاکید بر این‌که نیروهای امدادی به محض اطلاع در محل وقوع  حادثه حاضر می‌شوند، افزود: کامیون موردنظر بعد از سقوط در آب، در ۱۰ متری ساحل ارمنستان  قرار می‌گیرد(با فاصله ۵۰ متری از ساحل ایران) که غواصان بومی برای جستجوی راننده کامیون، به بررسی کابین کامیون پرداخته و اثری از پیکر راننده نمی‌یابند، از این‌رو احتمال می‌دهیم که در صورت گیر نکردن پیکر وی در زیر آب، توسط جریان آب به اطراف سد خداآفرین هدایت شده باشد.
وی با تاکید بر این‌که درچنین سوانحی احتمال زنده ماندن فرد بسار پایین بوده و به ندرت اتفاق می‌افتد، خاطرنشان کرد: در این رابطه عملیات جست‌وجو با تمامی توان ادامه داشته و تمامی امکانات شهرستان در این رابطه بسیج شده است؛ همچنین اکیپ‌های امدادی و غواصی نیز از استان به محل وقوع حادثه اعزام شده است.
وی با تاکید بر این‌که این کامیون تنها یک سرنشین(راننده) داشت، افزود: وی اهل پارس آباد مغان است.
رئیس هلال احمر جلفا نیز در این خصوص گفت: تمامی نیروهای امدادی و دستگاه‌های امدادرسان اعم از نیروی انتظامی، آتش نشانی، پاسگاه هنگ مرزی، پلیس راه و منطقه آزاد ارس و جمعیت هلال احمر به همراه مسئولان در منطقه حضور داشته و عملیات برای یافتن جسد راننده و بیرون کشیدن کامیون از داخل آب توسط جرثقیل در دست اقدام است .
خلیل فرخنده خاطرنشان کرد: در همین راستا نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان و جمعیت هلال احمر شهرهای حاشیه رود ارس(جلفا، ورزقان، خدا آفرین) با فرض غرق شدن راننده کامیون و احتمال جابجایی جسد وی توسط آب، در پی جست‌وجوی پیکر وی هستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.